Gå til innhold

Reservoir Dogs - film for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best litt jentefilmer, men har digga begge kill bill, og også pulp fiction. Filmer jeg IKKE liker er sånne som er skumle, blair witch og sånn. Sånn som jeg kan få mareritt av liksom.

Men så har jeg lyst å se reservoir dogs da. Sambo har kjøpt den på dvd, og sier at han ikke vil jeg skal se den, for han er overbevist om at jeg ikke liker den.

Så, jenter? Noen som har likt filmen?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis du liker litt god gammeldags vold, skjæring av ører etc..så er det en film for deg :)

Skrevet

Hvis du liker litt god gammeldags vold, skjæring av ører etc..så er det en film for deg :)

Skjæring av ører, det er det han også nevner.

Men digga jo Kill Bill, der fløy jo både armer og ben.

Skrevet

Min desiderte favorittfilm det der.

Men min favorittsjanger er psykologiske thrillere, der hvor man bare aner hva som er skummelt, men ikke ser det.

Reservoir Dogs er helt konge. Tror jeg må se den igjen ikveld. Og musikken, den er et kapittel for seg.

Skrevet

Skjæring av ører, det er det han også nevner.

Men digga jo Kill Bill, der fløy jo både armer og ben.

Kill bill er jo gromgutten Quentin, og han er ganske flink til å fremstille kvalmende vold på en lite kvalmende måte :-)

"...................................."

Skrevet

Kill bill er jo gromgutten Quentin, og han er ganske flink til å fremstille kvalmende vold på en lite kvalmende måte :-)

"...................................."

Og hvem har laget Reservoir Dogs? ;)

Skrevet

Hvis du liker Pulp Fiction og Kill Bill er det vel ikke utenkelig at du liker Reservoir Dogs også? Ikke hør på kjæresten. Se den, det er en film mange rangerer høyt.

Skrevet

Og hvem har laget Reservoir Dogs? ;)

Siden du spør, så det vel han, det også (har ikke sett den) :-)

".................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drit i kvinnfolka. Reservoir Dogs er en sammen med samtlige av Quintins andre filmer en av hans beste!

Skrevet

Drit i kvinnfolka. Reservoir Dogs er en sammen med samtlige av Quintins andre filmer en av hans beste!

Atte hæ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Atte hæ?

Samtlige av Tarantinos filmer er vannvittig gode. Alle er blant hans beste. Reservoir Dogs er han første og allerede en klassiker.

Så poenget er at du burde se den.

Skrevet

Samtlige av Tarantinos filmer er vannvittig gode. Alle er blant hans beste. Reservoir Dogs er han første og allerede en klassiker.

Så poenget er at du burde se den.

Ok, da skal jeg gjøre det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den filmen er konge! Her i huset er det mor som elsker den. :-)

Ikke mer å si om den saken.

Gjest girasol
Skrevet

Knallfilm!!! (Jeg er jente :-))

M.v.h.

Skrevet

Kanskje litt sent men.. Hvis du liker Kill Bill og Pulp Fiction kan jeg ikke tenke meg at du ikke vil like Reservoir Dogs eller de andre filmene til Quentin :)

Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for megselv og jeg _elsker_ den filmen! har sett den mange, mange ganger og kommer til å se den igjen og igjen. Du bør absolutt se den.

Skrevet

Kanskje litt sent men.. Hvis du liker Kill Bill og Pulp Fiction kan jeg ikke tenke meg at du ikke vil like Reservoir Dogs eller de andre filmene til Quentin :)

Neida, ikke for sent, men jeg er allerede overbevist. Får prøve å se den i dag eller i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...