Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg liker best litt jentefilmer, men har digga begge kill bill, og også pulp fiction. Filmer jeg IKKE liker er sånne som er skumle, blair witch og sånn. Sånn som jeg kan få mareritt av liksom. Men så har jeg lyst å se reservoir dogs da. Sambo har kjøpt den på dvd, og sier at han ikke vil jeg skal se den, for han er overbevist om at jeg ikke liker den. Så, jenter? Noen som har likt filmen? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Er det denne? http://www.snurrfilm.no/synopsis.asp?fkMID=2291&syntag=Handling Isåfall er det ikke min sjanger, liker bedre thriller/grøsser jeg. Dette virket litt sånn guttefilm, men det kan godt være jeg tar feil. Jeg har som sagt ikke sett den 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvis du liker litt god gammeldags vold, skjæring av ører etc..så er det en film for deg 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Hvis du liker litt god gammeldags vold, skjæring av ører etc..så er det en film for deg Skjæring av ører, det er det han også nevner. Men digga jo Kill Bill, der fløy jo både armer og ben. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Er det denne? http://www.snurrfilm.no/synopsis.asp?fkMID=2291&syntag=Handling Isåfall er det ikke min sjanger, liker bedre thriller/grøsser jeg. Dette virket litt sånn guttefilm, men det kan godt være jeg tar feil. Jeg har som sagt ikke sett den Ja, det er den ja. 0 Siter
Lula Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Min desiderte favorittfilm det der. Men min favorittsjanger er psykologiske thrillere, der hvor man bare aner hva som er skummelt, men ikke ser det. Reservoir Dogs er helt konge. Tror jeg må se den igjen ikveld. Og musikken, den er et kapittel for seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Skjæring av ører, det er det han også nevner. Men digga jo Kill Bill, der fløy jo både armer og ben. Kill bill er jo gromgutten Quentin, og han er ganske flink til å fremstille kvalmende vold på en lite kvalmende måte :-) "...................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Kill bill er jo gromgutten Quentin, og han er ganske flink til å fremstille kvalmende vold på en lite kvalmende måte :-) "...................................." Og hvem har laget Reservoir Dogs? 0 Siter
tonie Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hvis du liker Pulp Fiction og Kill Bill er det vel ikke utenkelig at du liker Reservoir Dogs også? Ikke hør på kjæresten. Se den, det er en film mange rangerer høyt. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Og hvem har laget Reservoir Dogs? Siden du spør, så det vel han, det også (har ikke sett den) :-) ".................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Drit i kvinnfolka. Reservoir Dogs er en sammen med samtlige av Quintins andre filmer en av hans beste! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Drit i kvinnfolka. Reservoir Dogs er en sammen med samtlige av Quintins andre filmer en av hans beste! Atte hæ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Atte hæ? Samtlige av Tarantinos filmer er vannvittig gode. Alle er blant hans beste. Reservoir Dogs er han første og allerede en klassiker. Så poenget er at du burde se den. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Samtlige av Tarantinos filmer er vannvittig gode. Alle er blant hans beste. Reservoir Dogs er han første og allerede en klassiker. Så poenget er at du burde se den. Ok, da skal jeg gjøre det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Den filmen er konge! Her i huset er det mor som elsker den. :-) Ikke mer å si om den saken. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Knallfilm!!! (Jeg er jente :-)) M.v.h. 0 Siter
villee Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Kanskje litt sent men.. Hvis du liker Kill Bill og Pulp Fiction kan jeg ikke tenke meg at du ikke vil like Reservoir Dogs eller de andre filmene til Quentin 0 Siter
Velouria Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Nå kan jeg bare snakke for megselv og jeg _elsker_ den filmen! har sett den mange, mange ganger og kommer til å se den igjen og igjen. Du bør absolutt se den. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Kanskje litt sent men.. Hvis du liker Kill Bill og Pulp Fiction kan jeg ikke tenke meg at du ikke vil like Reservoir Dogs eller de andre filmene til Quentin Neida, ikke for sent, men jeg er allerede overbevist. Får prøve å se den i dag eller i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.