Gå til innhold

cipralex


Gjest perspektiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vil ikke være negativ, men akkurat dette spørmålet er stilt flere ganger i uken de siste månedene. Om du ikke får mange svar, er det sikkert fordi folk er litt "lei".

Prøv søk-funksjonen. Da får du sikkert flere hundrede treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være negativ, men akkurat dette spørmålet er stilt flere ganger i uken de siste månedene. Om du ikke får mange svar, er det sikkert fordi folk er litt "lei".

Prøv søk-funksjonen. Da får du sikkert flere hundrede treff.

Husk at det alltid er noen som er inne her for første gang. Første gang jeg skrev inn her, skrev jeg en typisk historie der jeg spurte om jeg var deprimert. Denne historien var nesten prikk lik massevis av spørsmål om det samme her inne. Men det var første gang for meg, og jeg er utrolig takknemlig for svarene jeg fikk. det førte til legebesøk, siden til psykolog, psykiater, diagnose - og stor bedring etter hvert. Å spørre her inne var det første, viktige steget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...