amber sun Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Reiser snart til Danmark på ferie, og tenkte plutselig på at kanskej det var noe jeg kunne benytte sjansen på å bruke der. Hvis det er billigere enn her. Frisør og tannlege. Over to år sidne jeg var hos tannlegen, kunne vært ok med en sjekk. Er det billigere i Danmark? Hva med frisør? KUnne være moro å farge/stripe hos frisør igjen, hvis det er billigere enn her. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Selv ville jeg aldri latt en ukjent tannlege slippe løs på tennene mine, jeg bruker en fast tannlege som kjenner meg, mine tenner og mine tanker omkring "vedlikeholdet". Men nå har jeg mange gamle plomber o.l. også, da... Er imidlertid ikke like trofast når det gjelder frisør, og synes det høres ut til å være en god idé. Kjenner ikke danske priser, men føler meg temmelig sikker på at de er lavere enn de norske! Selv bruker jeg langt mer på et gjennomsnittlig frisørbesøk enn et tannlegebesøk. Tannlegebesøker er årlig og frisørbesøker annenhver måned. Forskjellene i utdannelseslengde og antatte utstyrskostnader skal jeg ikke kommentere i detalj.... Vel, dette ble en digresjon! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Selv ville jeg aldri latt en ukjent tannlege slippe løs på tennene mine, jeg bruker en fast tannlege som kjenner meg, mine tenner og mine tanker omkring "vedlikeholdet". Men nå har jeg mange gamle plomber o.l. også, da... Er imidlertid ikke like trofast når det gjelder frisør, og synes det høres ut til å være en god idé. Kjenner ikke danske priser, men føler meg temmelig sikker på at de er lavere enn de norske! Selv bruker jeg langt mer på et gjennomsnittlig frisørbesøk enn et tannlegebesøk. Tannlegebesøker er årlig og frisørbesøker annenhver måned. Forskjellene i utdannelseslengde og antatte utstyrskostnader skal jeg ikke kommentere i detalj.... Vel, dette ble en digresjon! :-) Frisørbesøk for meg er kanskje en gang i året... Pleir å farge det hjemme, og klippe tupper innimellom bare. tannlege..vel, det er ALTFOR dyrt! Og jeg liker det ikke heller. Derfor utsetter jeg det. Spiller ingen rolle for meg om det er en ny tannlege hver gang heller. Bare jeg får bedøvelse hvis jeg må borre FÅr høre om noen andre vet noe om priser. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Fant pris hos en tannlege i Danmark, men har ikke peiling på om dette er billigere eller dyrere enn i Norge http://www.ajaxtand.dk/Priser/priseksempler.htm. Mulig Dansk Tandlægeforening har en komplett prisliste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.