Gå til innhold

Er frisør og tannlege billiger i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser snart til Danmark på ferie, og tenkte plutselig på at kanskej det var noe jeg kunne benytte sjansen på å bruke der. Hvis det er billigere enn her.

Frisør og tannlege.

Over to år sidne jeg var hos tannlegen, kunne vært ok med en sjekk. Er det billigere i Danmark?

Hva med frisør? KUnne være moro å farge/stripe hos frisør igjen, hvis det er billigere enn her.

Noen som vet?

:)

Gjest Elextra
Skrevet

Selv ville jeg aldri latt en ukjent tannlege slippe løs på tennene mine, jeg bruker en fast tannlege som kjenner meg, mine tenner og mine tanker omkring "vedlikeholdet". Men nå har jeg mange gamle plomber o.l. også, da...

Er imidlertid ikke like trofast når det gjelder frisør, og synes det høres ut til å være en god idé. Kjenner ikke danske priser, men føler meg temmelig sikker på at de er lavere enn de norske!

Selv bruker jeg langt mer på et gjennomsnittlig frisørbesøk enn et tannlegebesøk. Tannlegebesøker er årlig og frisørbesøker annenhver måned. Forskjellene i utdannelseslengde og antatte utstyrskostnader skal jeg ikke kommentere i detalj.... Vel, dette ble en digresjon! :-)

Skrevet

Selv ville jeg aldri latt en ukjent tannlege slippe løs på tennene mine, jeg bruker en fast tannlege som kjenner meg, mine tenner og mine tanker omkring "vedlikeholdet". Men nå har jeg mange gamle plomber o.l. også, da...

Er imidlertid ikke like trofast når det gjelder frisør, og synes det høres ut til å være en god idé. Kjenner ikke danske priser, men føler meg temmelig sikker på at de er lavere enn de norske!

Selv bruker jeg langt mer på et gjennomsnittlig frisørbesøk enn et tannlegebesøk. Tannlegebesøker er årlig og frisørbesøker annenhver måned. Forskjellene i utdannelseslengde og antatte utstyrskostnader skal jeg ikke kommentere i detalj.... Vel, dette ble en digresjon! :-)

Frisørbesøk for meg er kanskje en gang i året...

Pleir å farge det hjemme, og klippe tupper innimellom bare.

tannlege..vel, det er ALTFOR dyrt! Og jeg liker det ikke heller. Derfor utsetter jeg det.

Spiller ingen rolle for meg om det er en ny tannlege hver gang heller. Bare jeg får bedøvelse hvis jeg må borre ;)

FÅr høre om noen andre vet noe om priser.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...