Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fortsette å jobbe, med jevnt inntak av pils, eller skal jeg gjøre noe annet, også med jevnt inntak av pils...?

"................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er et godt spørsmål. Jeg er i samme situasjon. Skal jeg fortsette inntaket av pils, selv om jeg har kommet hjem og selv om jeg har planer om å trene i morgen, det er jo egentlig i morgen festen med øl og mat og fotball er, eller skal jeg være fornuftig?

Det er vrient valg.

Skrevet

Det er et godt spørsmål. Jeg er i samme situasjon. Skal jeg fortsette inntaket av pils, selv om jeg har kommet hjem og selv om jeg har planer om å trene i morgen, det er jo egentlig i morgen festen med øl og mat og fotball er, eller skal jeg være fornuftig?

Det er vrient valg.

slå dere sammen da væ!

ShitDiddelyDo
Skrevet

slå dere sammen da væ!

Nja. Jeg vet ikke helt det. Jeg har riktignok 18 øl her hvorav 6 er iskalde, men det var det med treninga i morgen. Er fast bestemt på en økt. Nå har jeg bare drukket 4-5 halvlitere og vil våkne opp i 100 % form i morgen, men ryker jeg på den første sixpacken nå blir det dårlig med trening i morgen.

Men det frister bittelitt.

Skrevet

Dersom jobben innebærer lekre damer, peanøtter og kul rockemusikk, så synes jeg du skal jobbe videre! Ellers syns jeg du skal komme deg ut fort som svint, jobbe kan du gjøre en annen gang.

Finsokkene på - ut å gå?

Skrevet

Det er vrient valg.

Det blir ekstra vrient når man første må definere "fornuftig", før man bestemmer seg for om man skal være det eller ikke.

"................................"

Skrevet

Nja. Jeg vet ikke helt det. Jeg har riktignok 18 øl her hvorav 6 er iskalde, men det var det med treninga i morgen. Er fast bestemt på en økt. Nå har jeg bare drukket 4-5 halvlitere og vil våkne opp i 100 % form i morgen, men ryker jeg på den første sixpacken nå blir det dårlig med trening i morgen.

Din tur til å sende "dritings" nå veit du! :)

Skrevet

Dersom jobben innebærer lekre damer, peanøtter og kul rockemusikk, så synes jeg du skal jobbe videre! Ellers syns jeg du skal komme deg ut fort som svint, jobbe kan du gjøre en annen gang.

Finsokkene på - ut å gå?

Nei - jobben består med i å lese/øve til eksamen. Og ut kan jeg ikke gå med 25 kr - det holder knapt til t-banen inn til byen :-)

"...................................."

Skrevet

Trening og øl rimer ikke særlig bra, nei.

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir ekstra vrient når man første må definere "fornuftig", før man bestemmer seg for om man skal være det eller ikke.

"................................"

Jeg vil ikke gå inn på en definisjon av fornuftig rundt meg selv, for da er jeg redd jeg ryker. Selv om jeg er dommeren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Din tur til å sende "dritings" nå veit du! :)

Nja, som sagt: Jeg har bare drukket 4 eller 5 halvlitere. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trening og øl rimer ikke særlig bra, nei.

"..................................."

Men på den annen side: Hvis det regner imorra, som det ser ut til å begynne å gjøre nå, blir det ingen økt uansett.

Skrevet

Jeg vil ikke gå inn på en definisjon av fornuftig rundt meg selv, for da er jeg redd jeg ryker. Selv om jeg er dommeren.

Godt poeng. Vi overlater slikt til de som "kan" det, så forsøker vi selv å ha det morsomt i mellomtiden :-)

".................................."

Skrevet

Men på den annen side: Hvis det regner imorra, som det ser ut til å begynne å gjøre nå, blir det ingen økt uansett.

What to do...what to do...

".................................."

Skrevet

Nja, som sagt: Jeg har bare drukket 4 eller 5 halvlitere. :)

Da hadde jeg vært dritings.....drikker Pepsi MAX her jeg - - og kaffe. Skal egentlig se en film - men vi har ikke satt den på enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...