Gjest b and w Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet om de er mulig å kjøpe andre steder enn Oslo? Har prøvd intersport og G-sport butikker. Enten er de utsolgt eller folk vet knapt hva det er. Er det blitt "gammel" mote? 0 Siter
Gjest Alle har, så ikke like in mer. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Lettest å kjøpe på nett. qxl har jeg hørt ryktr om. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Lettest å kjøpe på nett. qxl har jeg hørt ryktr om. "Alle har - så ikke like in mer" ??? Sånne bånd er jo helt tåpelige hvis ikke meningen er å vise at man er mot rasisme, kreft ol. 0 Siter
Gjest Alle har, så ikke like in mer. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 "Alle har - så ikke like in mer" ??? Sånne bånd er jo helt tåpelige hvis ikke meningen er å vise at man er mot rasisme, kreft ol. Jeg er helt enig. Men med mote så er det nå en gang slik at "det er in, så alle vil ha". Var vikar på en skole og "alle" har slike, selv om dem ikke nødvendigvis vet hva det skal stå for. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg er helt enig. Men med mote så er det nå en gang slik at "det er in, så alle vil ha". Var vikar på en skole og "alle" har slike, selv om dem ikke nødvendigvis vet hva det skal stå for. Nei, det er sant det. Og folk som spiller på spilleautomater gjør det heller ikke for å støtte røde kors 0 Siter
villee Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det blir aldri gammel mote å støtte en god sak. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hva går man med hvis man er likegyldig? Jeg er i mot kreft, hva går man med da? Det blir jævlig mange bånd å gå med hvis man skal fortelle alle og enhver om alt man er i mot. Sikker på at det ikke er en politisk markering? I tilfelle skal det være forbudt, både på skoler og i det offentlige. 0 Siter
Gjest Alle har.. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hva går man med hvis man er likegyldig? Jeg er i mot kreft, hva går man med da? Det blir jævlig mange bånd å gå med hvis man skal fortelle alle og enhver om alt man er i mot. Sikker på at det ikke er en politisk markering? I tilfelle skal det være forbudt, både på skoler og i det offentlige. Fargene har forskjellig betydning fra land til land... 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Fargene har forskjellig betydning fra land til land... Kult. Jeg husker fra St Louis i USA at det var moderne blant seksuelle avvikere å gå med ulike fargede tørklær i baklommene som stakk opp og viste deres preferanser/tilbøyeligheter, homse, S/M osv. Jeg vet ennå ikke hva ingen tørkler betyr! Jeg gikk ikke med tørkler, men hadde en serviett i baklomma til å tørke svetten med. Det var ikke så lurt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har aldri hørt om dette jeg! Hva slags bånd er dette? Står det noe på dem? Mange typer? Går du med dem hele tiden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.