Gjest prust Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg vet det går an å ta en avlegger av syrin, men hvordan gjør en det? Kan jeg bare klippe av en grein, sette den i vann, og så får den røtter, slik som en gjør med en del inneplanter? Naboen har en syrinbusk i mørk lilla, og den er så fin! Har ikke sett maken i noen hagesenter her i byen. Har lyst på en slik, jeg og :-) Noen som vet? 0 Siter
fresja Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hos meg kommer det opp mange små "syrintre" like ved det store; de vokser nok opp fra roten. Jeg tror du kan ta en av disse og plante et sted. Jeg forsøkte en gang, men hunden rev den lille planten opp av jorden... 0 Siter
bb71 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hos meg kommer det opp mange små "syrintre" like ved det store; de vokser nok opp fra roten. Jeg tror du kan ta en av disse og plante et sted. Jeg forsøkte en gang, men hunden rev den lille planten opp av jorden... Stemmer det! Ta rotskudd og plant i vei. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hos meg kommer det opp mange små "syrintre" like ved det store; de vokser nok opp fra roten. Jeg tror du kan ta en av disse og plante et sted. Jeg forsøkte en gang, men hunden rev den lille planten opp av jorden... Ja, men jeg kan ikke finne noen rotskudd fra naboens busk. Kikket ganske nøye på den i går. Skal se en gang til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.