Gå til innhold

Hard kapsel!

Gjest Mamma til ei jente på 1 år

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til ei jente på 1 år

Vet ikke om noen har sett innlegg jeg har skrevet før, om en medisin kalt Acculate, som er å få kjøpt i Usa. De mener det har dokumentert effekt på kapseldannelse, og hjelper mest de som er i begynnelsen av å få hard kapsel, men har vist effekt på de som har hatt det over lang tid også.

Ville bare fortelle at fornebuklinikken nå har søkt om å få ta disse inn, for å ha et tilbud til de som får hard kapsel, til å prøve disse. Man velger selv om man vil prøve, men er en god "siste utvei"..hvis man absolutt ikke vil ta ut innleggene..

Skulle bare si det jeg!! Syntes det var så flott at de har søkt om å få ta dette inn på deres klinikk!! Føler meg litt tryggere da.. tar jeg ut innleggene har jeg ikke bryst i det hele tatt..og jeg er livredd for at det skal skje.. Men nå har jeg noe som gjør meg litt roligere iallefall..

Såh..da vet dere det! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186786-hard-kapsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...