Gå til innhold

forhold

Anbefalte innlegg

Gjest hvamenerdu?
Skrevet

hei.

jeg lurer litt på hva andre synes om dette.

jeg og kjæresten har vært sammen en god stund, og et år før vi ble det, ble h*n dumpet av kjæresten sin. denne personen ble helt rar da vi ble sammen, ville ha h*n tilbake, griner og klager osv.

i går/natt var jeg på fest med jobben, og vi avtalte jeg skulle ringe når jeg kom hjem. da sa kjæresten at h*n skulle ringe om en liten stund, så jeg satt såklart oppe og ventet. nesten 3 timer senere fikk jeg en melding der det stod det ble så sent at h*n ikke ville vekke meg. men jeg var jo våken. h*n hadde ikke ringt fordi h*n hadde møtt eksen og de hadde snakket sammen lenge, og det var så deilig at h*n ikke klaget, men kunne snakke normalt sammen. jeg mener da at h*n kunne ha sendt meg en melding med at h*n ikke kunne ringe ennå allikevel, fordi h*n snakket med eksen. da hadde jeg ikke blitt sur, men når h*n ikke kunne ringe fordi h*n snakket med eksen, føler jeg at h*n var viktigere enn meg. er det jeg som er teit her, eller burde h*n sagt i fra at h*n ikke kunne ringe enda.?

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Han burde selvsagt sagt ifra. Men han glemte dte vel. Slik skal lett kunne tilgis...

Skrevet

Hadde nok ikke giddet å bruke tid på å tenke mer på det.

Så lenge han er sikker på at han er ferdig med henne og bare vil ha deg, så er det vel ikke noe big deal om de hadde en samtale for at hun skulle få en ordentlig ende på det hele. Og det er ikke alltid det passer seg å si "vent litt du, jeg skal bare ta en telefon" eller en sms...

Gjest hvamenerdu?
Skrevet

Han burde selvsagt sagt ifra. Men han glemte dte vel. Slik skal lett kunne tilgis...

joda, klart det, mente ikke at jeg ikke ville tilgi h*n, det er jo ikke noe gale h*n har gjort..men synes han burde sagt fra..det var det eneste. ;)

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

joda, klart det, mente ikke at jeg ikke ville tilgi h*n, det er jo ikke noe gale h*n har gjort..men synes han burde sagt fra..det var det eneste. ;)

Skjønte at det var en han:P Du glemte stjerne på siste han;P

Mannfolk glemmer ofte sånt. Det er deg han vil ha uansett. Nå har du hans fulle oppmerksomhet igjen regner jeg med;)

Så ha en fin dag sammen med ham

Gjest hvamenerdu?
Skrevet

Skjønte at det var en han:P Du glemte stjerne på siste han;P

Mannfolk glemmer ofte sånt. Det er deg han vil ha uansett. Nå har du hans fulle oppmerksomhet igjen regner jeg med;)

Så ha en fin dag sammen med ham

ja glemte det, men er ikke så farlig;) joda, skal ikke klage på det, syns bare det var så teit når han sa han skulle ringe men ikke gjorde det..men men, litt fornærma i øyeblikket..men er blid nå;)

Gjest I verste laget dette
Skrevet

Som alenemor må du kunne forvente mer av han. Dette SKAL du ikke finne deg i.

Du er ei flott jente. Bare tøys at han kan snakke bedre med eksen. Har du gjort noe han er ergelig for? Hvis ikke, høres han lunken ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...