Gjest lurimor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor kan ikke jeg legge til venner inne på Blink? jeg får ikke opp den popup greien som skal gjøre det mulig å legge til? Har jeg eventuelt noe popupstopp på maskinen min eller? er helt blank på dette området... Hvordan kan jeg eventuelt stoppe det for en stund? 0 Siter
flisa Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hold Ctrl-knappen på tastaturet ditt nede mens du trykker på det du skal ha på skjermen 0 Siter
Gjest lurimor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hold Ctrl-knappen på tastaturet ditt nede mens du trykker på det du skal ha på skjermen Nei det gikk ikke. Den forsvant med en gang uansett.... 0 Siter
flisa Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Nei det gikk ikke. Den forsvant med en gang uansett.... Den ligger ikke bak den siden du har oppe da? 0 Siter
Gjest lurimor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Den ligger ikke bak den siden du har oppe da? nei den gjør ikke det. Den vil ikke holde seg oppe.. forsvinner med en gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.