Idéfix Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har for åtte mnd. siden avsluttet et forhold. For ca. en mnd. siden klina jeg for første gang. Neste uke skal jeg på date med den jeg klinte med. Fortell meg, hvordan er reglene, dette er første gang. Hva skal jeg huske på, hvordan klær skal jeg ha? hvordagslige, men selvsagt nøye utvalgt? Hva kan jeg forvente fra en date på en ukedag? Ikke at jeg skulle hatt sex i alle fulle fall, men hva med litt klining? Fortell meg nå, gjør meg litt klarere! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En kompis skulle på sin første date og rant ned biblioteket etter datebøker. Fra dem han fant (det finnes faktisk datebøker!) pugga han diverse gloser, visste når han skulle gjøre hva og hvordan han skulle håndtere eventuelle sitausjoner som oppsto. Daten gikk selvsagt til helvete. Hehe, det er for øvrig en litt artig historie. Nei, vær deg selv. Det er det viktigste. 0 Siter
Idéfix Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 En kompis skulle på sin første date og rant ned biblioteket etter datebøker. Fra dem han fant (det finnes faktisk datebøker!) pugga han diverse gloser, visste når han skulle gjøre hva og hvordan han skulle håndtere eventuelle sitausjoner som oppsto. Daten gikk selvsagt til helvete. Hehe, det er for øvrig en litt artig historie. Nei, vær deg selv. Det er det viktigste. Jada, jeg er enig i det! Det nytter sjelden med høyt spill, altfor lett å gjennomskue... Men nå fikk jeg i allefall fortalt noen om at det er date på gang!!!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En kompis skulle på sin første date og rant ned biblioteket etter datebøker. Fra dem han fant (det finnes faktisk datebøker!) pugga han diverse gloser, visste når han skulle gjøre hva og hvordan han skulle håndtere eventuelle sitausjoner som oppsto. Daten gikk selvsagt til helvete. Hehe, det er for øvrig en litt artig historie. Nei, vær deg selv. Det er det viktigste. Hehe, den historien skulle jeg gjerne hørt i detalj! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jada, jeg er enig i det! Det nytter sjelden med høyt spill, altfor lett å gjennomskue... Men nå fikk jeg i allefall fortalt noen om at det er date på gang!!!! Du får ha lykke til! Og som sagt: Vær deg selv. Det er ingen grunn til å være noen andre. I hvert fall ikke hvis du er normalt oppegående og ikke helt håpløs når du er deg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hehe, den historien skulle jeg gjerne hørt i detalj! Hehe, tror jeg avstår fra videre detaljer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Tror det holder å være seg selv og så hjelper det nok å skru på sjarmknappen =) 0 Siter
Idéfix Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Du får ha lykke til! Og som sagt: Vær deg selv. Det er ingen grunn til å være noen andre. I hvert fall ikke hvis du er normalt oppegående og ikke helt håpløs når du er deg selv. Hehe...Takk. Det er vel gjerne slik at det er den håpløse som er den siste til å vite det! Men spent, DET er jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.