Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for åtte mnd. siden avsluttet et forhold. For ca. en mnd. siden klina jeg for første gang. Neste uke skal jeg på date med den jeg klinte med.

Fortell meg, hvordan er reglene, dette er første gang. Hva skal jeg huske på, hvordan klær skal jeg ha? hvordagslige, men selvsagt nøye utvalgt? Hva kan jeg forvente fra en date på en ukedag? Ikke at jeg skulle hatt sex i alle fulle fall, men hva med litt klining? Fortell meg nå, gjør meg litt klarere!

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

En kompis skulle på sin første date og rant ned biblioteket etter datebøker. Fra dem han fant (det finnes faktisk datebøker!) pugga han diverse gloser, visste når han skulle gjøre hva og hvordan han skulle håndtere eventuelle sitausjoner som oppsto.

Daten gikk selvsagt til helvete. :)

Hehe, det er for øvrig en litt artig historie.

Nei, vær deg selv. Det er det viktigste.

Skrevet

En kompis skulle på sin første date og rant ned biblioteket etter datebøker. Fra dem han fant (det finnes faktisk datebøker!) pugga han diverse gloser, visste når han skulle gjøre hva og hvordan han skulle håndtere eventuelle sitausjoner som oppsto.

Jada, jeg er enig i det!

Det nytter sjelden med høyt spill, altfor lett å gjennomskue...

Men nå fikk jeg i allefall fortalt noen om at det er date på gang!!!! :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe, den historien skulle jeg gjerne hørt i detalj!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jada, jeg er enig i det!

Det nytter sjelden med høyt spill, altfor lett å gjennomskue...

Men nå fikk jeg i allefall fortalt noen om at det er date på gang!!!! :)

Du får ha lykke til! :)

Og som sagt: Vær deg selv. Det er ingen grunn til å være noen andre. I hvert fall ikke hvis du er normalt oppegående og ikke helt håpløs når du er deg selv. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, den historien skulle jeg gjerne hørt i detalj!

Hehe, tror jeg avstår fra videre detaljer. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror det holder å være seg selv og så hjelper det nok å skru på sjarmknappen =)

Skrevet

Du får ha lykke til! :)

Og som sagt: Vær deg selv. Det er ingen grunn til å være noen andre. I hvert fall ikke hvis du er normalt oppegående og ikke helt håpløs når du er deg selv. ;)

Hehe...Takk. Det er vel gjerne slik at det er den håpløse som er den siste til å vite det!

Men spent, DET er jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...