fresja Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Etter råd fra noen her,lastet jeg ned Limewire. Jeg finner en del låter jeg ønsker å laste ned. Problemet er at jeg som oftest får: trenger flere kilder. Får dere andre det? Hvor lang tid skal det ta å laste ned en låt når man har ny PC og bredbånd? Det gikk jo like greit med Winmx da jeg hadde gammel PC og ISDN... Nå lar meg PC'en stå på og går på jobb; så får jeg se om noe har skjedd til jeg kommer hjem i kveld... 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har Limewire, og jeg synes det funker kjempegodt! Jeg bruker imidlertid laptop, og det hender det er dårlig forbindelse med den trådløse routeren, altså at jeg ikke får noe særlig signaler fra den. Og da får jeg gjerne beskjed om at jeg trenger flere kilder. Det kan jo hende det er det problemet du har også=) Lykke til i all fall, Limewire har jeg og vennene mine bare positive erfaringer med. 0 Siter
fresja Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Jeg har Limewire, og jeg synes det funker kjempegodt! Jeg bruker imidlertid laptop, og det hender det er dårlig forbindelse med den trådløse routeren, altså at jeg ikke får noe særlig signaler fra den. Og da får jeg gjerne beskjed om at jeg trenger flere kilder. Det kan jo hende det er det problemet du har også=) Lykke til i all fall, Limewire har jeg og vennene mine bare positive erfaringer med. Jeg har ikke lap top, og bredbåndet er ikke tråløst... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har Limewire, og jeg synes det funker kjempegodt! Jeg bruker imidlertid laptop, og det hender det er dårlig forbindelse med den trådløse routeren, altså at jeg ikke får noe særlig signaler fra den. Og da får jeg gjerne beskjed om at jeg trenger flere kilder. Det kan jo hende det er det problemet du har også=) Lykke til i all fall, Limewire har jeg og vennene mine bare positive erfaringer med. Hos meg funker ikke Limewire i det hele tatt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.