Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter råd fra noen her,lastet jeg ned Limewire. Jeg finner en del låter jeg ønsker å laste ned. Problemet er at jeg som oftest får: trenger flere kilder. Får dere andre det?

Hvor lang tid skal det ta å laste ned en låt når man har ny PC og bredbånd? Det gikk jo like greit med Winmx da jeg hadde gammel PC og ISDN...

Nå lar meg PC'en stå på og går på jobb; så får jeg se om noe har skjedd til jeg kommer hjem i kveld...

Gjest martamor
Skrevet

Jeg har Limewire, og jeg synes det funker kjempegodt! Jeg bruker imidlertid laptop, og det hender det er dårlig forbindelse med den trådløse routeren, altså at jeg ikke får noe særlig signaler fra den. Og da får jeg gjerne beskjed om at jeg trenger flere kilder.

Det kan jo hende det er det problemet du har også=) Lykke til i all fall, Limewire har jeg og vennene mine bare positive erfaringer med.

Skrevet

Jeg har Limewire, og jeg synes det funker kjempegodt! Jeg bruker imidlertid laptop, og det hender det er dårlig forbindelse med den trådløse routeren, altså at jeg ikke får noe særlig signaler fra den. Og da får jeg gjerne beskjed om at jeg trenger flere kilder.

Det kan jo hende det er det problemet du har også=) Lykke til i all fall, Limewire har jeg og vennene mine bare positive erfaringer med.

Jeg har ikke lap top, og bredbåndet er ikke tråløst...

• 1 år senere...
Gjest this is a signature
Skrevet

Hos meg funker ikke Limewire i det hele tatt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...