fyrlykt Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har aldri gjort dette og har søkt etter fremgangsmåte på nettet. Der står det først at man skal skru av hjulet. Er det virkelig nødvendig å skru av hele hjulet, det virker så komplisert med gear og bremser og alt.... 0 Siter
Gjest harikke Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det må du. Vær forsiktig når du tar ev dekket med f.eks. to skruhjern. Ta ut slangen, pump luft i den og dypp den i vann for å lokalisere lekarsjen. Rubb rundt og over hullet med sandpappir. Bruk egnet lim på både bota og slangen. La det "håndtørre" før du klemmer det sammen. La det tørke ei stund. 0 Siter
Gjest kjøp ny slange Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Må du kjøpe lappesaker, kan det tenkes det lønner seg å heller kjøpe ny slange. Har en sykkelbutikk med rimelige slanger her, det koster ikke mye å kjøpe ny. Men det er jo greit å kunne lappe også da, når du står der en dag på landeveien. 0 Siter
Gjest når den kan lappes Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Må du kjøpe lappesaker, kan det tenkes det lønner seg å heller kjøpe ny slange. Har en sykkelbutikk med rimelige slanger her, det koster ikke mye å kjøpe ny. Men det er jo greit å kunne lappe også da, når du står der en dag på landeveien. Hvorfor kjøpe ny slange? 0 Siter
Gjest kjøp ny slange Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Må du kjøpe lappesaker, kan det tenkes det lønner seg å heller kjøpe ny slange. Har en sykkelbutikk med rimelige slanger her, det koster ikke mye å kjøpe ny. Men det er jo greit å kunne lappe også da, når du står der en dag på landeveien. Som jeg sier, jeg har opplevd at lappesaker er dyrere enn flere slanger. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det må du. Vær forsiktig når du tar ev dekket med f.eks. to skruhjern. Ta ut slangen, pump luft i den og dypp den i vann for å lokalisere lekarsjen. Rubb rundt og over hullet med sandpappir. Bruk egnet lim på både bota og slangen. La det "håndtørre" før du klemmer det sammen. La det tørke ei stund. Det gjør jeg også med min oppblåsbare. 0 Siter
Gjest kjøp lappesaker Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Som jeg sier, jeg har opplevd at lappesaker er dyrere enn flere slanger. Ja, men kjøper du lappesaker kan du lappe flere punkteringer;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.