Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri gjort dette og har søkt etter fremgangsmåte på nettet. Der står det først at man skal skru av hjulet. Er det virkelig nødvendig å skru av hele hjulet, det virker så komplisert med gear og bremser og alt....

Gjest harikke
Skrevet

Det må du. Vær forsiktig når du tar ev dekket med f.eks. to skruhjern.

Ta ut slangen, pump luft i den og dypp den i vann for å lokalisere lekarsjen.

Rubb rundt og over hullet med sandpappir.

Bruk egnet lim på både bota og slangen. La det "håndtørre" før du klemmer det sammen.

La det tørke ei stund.

Gjest kjøp ny slange
Skrevet

Må du kjøpe lappesaker, kan det tenkes det lønner seg å heller kjøpe ny slange. Har en sykkelbutikk med rimelige slanger her, det koster ikke mye å kjøpe ny.

Men det er jo greit å kunne lappe også da, når du står der en dag på landeveien.

Gjest når den kan lappes
Skrevet

Må du kjøpe lappesaker, kan det tenkes det lønner seg å heller kjøpe ny slange. Har en sykkelbutikk med rimelige slanger her, det koster ikke mye å kjøpe ny.

Men det er jo greit å kunne lappe også da, når du står der en dag på landeveien.

Hvorfor kjøpe ny slange?

Gjest kjøp ny slange
Skrevet

Som jeg sier, jeg har opplevd at lappesaker er dyrere enn flere slanger.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Det må du. Vær forsiktig når du tar ev dekket med f.eks. to skruhjern.

Ta ut slangen, pump luft i den og dypp den i vann for å lokalisere lekarsjen.

Rubb rundt og over hullet med sandpappir.

Bruk egnet lim på både bota og slangen. La det "håndtørre" før du klemmer det sammen.

La det tørke ei stund.

Det gjør jeg også med min oppblåsbare.

Gjest kjøp lappesaker
Skrevet

Som jeg sier, jeg har opplevd at lappesaker er dyrere enn flere slanger.

Ja, men kjøper du lappesaker kan du lappe flere punkteringer;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...