Mrs. Wallace Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 til og med nå som han har fått briller? 8) Hehe, de brillene var vel ikke de lekreste i verden. Men Sawyer er Sawyer uansett, og det ville ikke vært noen dealbreaker for meg. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Virkelig? Jeg hadde ikke reagert engang om han hadde sagt det. Klart det må gå an å si at noen andre er nydelige! Som Angelina Jolie, f eks. Hun er jo kjempenydelig! Og jeg er ikke overrasket dersom mannen syns det også, og det hadde ikke gjort meg noen verdens ting å høre heller. Er det rart det er mye sjalusi og problemer i verden? hm... Joda, men det er bare fordi jeg ikke er vant til det. Jeg vet jo at han har øyner i hodet, men han pleier ikke å kommentere andres skjønnhet/uskjønnhet. Hvis jeg derimot kommenterer det, og han forsiktig sier seg enig med meg, - da kan det gå. Jeg er ikke egentlig så sjalu, altså! 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 til og med nå som han har fått briller? 8) Hehe. Harry Potter versus Dame Edna. Syntes de var særdeles kledelige, jeg 0 Siter
Gjest helt lost Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Du får skrive hva du vil. Jeg skrev til de som liker Sawyer. Unner alle det synet ;-) Jeg for min del er glad det endelig er en deilig mann på se på :-D Vil du sikle over Kate så vær så god, bryr ikke meg :-p Er det mulig å se de neste episodene på data? Finnes det en link? 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 til og med nå som han har fått briller? 8) Hehe. Han var så søt med de brillene, så ... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Han er faktisk mye kjekkere enn Sawyer. Ja, det synes jeg og. Har ikke så mye til overs for han Sawyer-karen jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Takk o' ve! *Da gleder Gyda seg til episode 23* ) 0 Siter
lurulf Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Da er du mitt moralske forbilde for dagen Takker, det har aldri noen sagt til meg før (Velger å tro at det ikke var ironi...) 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Takker, det har aldri noen sagt til meg før (Velger å tro at det ikke var ironi...) Jeg mente det 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Næsj, det er han vel ikke. Ingen som slår Sawyer. Joda, Sajid blir kjekkere og kjekkere han ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ja, det synes jeg og. Har ikke så mye til overs for han Sawyer-karen jeg. Nemlig ) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hehe, de brillene var vel ikke de lekreste i verden. Men Sawyer er Sawyer uansett, og det ville ikke vært noen dealbreaker for meg. "Men Sawyer er Sawyer uansett, og det ville ikke vært noen dealbreaker for meg. " Nettopp! 0 Siter
Hekta Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Er det mulig å se de neste episodene på data? Finnes det en link? Jeg laster ned fra DC++.... 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du får skrive hva du vil. Jeg skrev til de som liker Sawyer. Unner alle det synet ;-) Jeg for min del er glad det endelig er en deilig mann på se på :-D Vil du sikle over Kate så vær så god, bryr ikke meg :-p Hva skjer egentlig i episode 23, da? Blir det en hel Sawyer-episode, eller blir det *kremt* bading i lagunen og greier? 0 Siter
Hekta Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Hva skjer egentlig i episode 23, da? Blir det en hel Sawyer-episode, eller blir det *kremt* bading i lagunen og greier? Kan da ikke si hva som skjer, anna enn at det er muligheter for å bli distrahert ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Kan da ikke si hva som skjer, anna enn at det er muligheter for å bli distrahert ;-) Muligheter for å bli distrahert? yess dette høres jo helt supert ut! Jeg må definitivt ta opp episodene når vi drar på ferie, kan ikke gå glipp av dette!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.