Gjest belllamia Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har Mirage-sandaler som jeg bruker på jobb (sykehjem). Kan jeg vaske de i vaskemaskinen? I tilfelle...hvilke grader og med/uten vaskepulver?? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg kjenner ikke til det merket, men hvis det kun er stoff og gummi på dem så burde det går bra. Altså hvis det er skinn og sånn så går det kanskje ikke fullt så greit. Jeg vasker ofte sandalene mine jeg. Jeg har Spotec, og det går fint som bare av det. Vasker dem på 30 eller 40 grader, husker ikke helt, med såpe og skyllemiddel og det hele. Jeg pleier å ta med meg en sykehusoverdel fra jobben og pakke sandalene inn i hver sin erme for at dem ikke skal bli slengt så innmari inni vaskemaskinen. Om dette har noe for seg vet jeg ikke, men jeg må liksom gjøre det. Lykke til med skovask. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg vasker mine..På førti grader og med vaskepulver. Jeg kjenner ikke ditt merke, men mine er slike "Clarks springers", de tåler det hvertfall godt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.