Gå til innhold

Vaske sandaler i vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Gjest belllamia
Skrevet

Har Mirage-sandaler som jeg bruker på jobb (sykehjem). Kan jeg vaske de i vaskemaskinen? I tilfelle...hvilke grader og med/uten vaskepulver??

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg kjenner ikke til det merket, men hvis det kun er stoff og gummi på dem så burde det går bra. Altså hvis det er skinn og sånn så går det kanskje ikke fullt så greit.

Jeg vasker ofte sandalene mine jeg. Jeg har Spotec, og det går fint som bare av det. Vasker dem på 30 eller 40 grader, husker ikke helt, med såpe og skyllemiddel og det hele. Jeg pleier å ta med meg en sykehusoverdel fra jobben og pakke sandalene inn i hver sin erme for at dem ikke skal bli slengt så innmari inni vaskemaskinen. Om dette har noe for seg vet jeg ikke, men jeg må liksom gjøre det.

Lykke til med skovask.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vasker mine..På førti grader og med vaskepulver.

Jeg kjenner ikke ditt merke, men mine er slike "Clarks springers", de tåler det hvertfall godt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...