cecily Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Etter mye om om men, forsøker jeg meg en gang til å komme meg inn på dc++. Via littegranne hjelp og støtte her og der, skjønner jeg nå at jeg må ha litt musikk å dele med meg for å laste ned musikk til meg selv. Altså, jeg legger inn musikk på pc-en. Duger det at jeg legger det inn i mediabiblioteket via windows media player? Uansett hva jeg gjør så vil det ikke lagres direkte i mappen min musikk. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Du må gå inn på "sharing" og trykke på det du har lyst til å dele. 0 Siter
cecily Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Du må gå inn på "sharing" og trykke på det du har lyst til å dele. hvor henne? *ekstremt blond* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 hvor henne? *ekstremt blond* Under settings. 0 Siter
cecily Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Når jeg legger i en musikkcd i cd-leseren, da popper det opp spørsmål om hva jeg vil gjøre med innholdet. Vil jeg: * Importere sanger med iTunes. * Spille lyd CD * Vise sanger * Kopiere CD med Sonic Record Now. * Lage kompilerings-CD med SonicRecordNow * Kopiere musikk fra Cd med Windows Media Player. * Spille lyd-CD med WMP. * Spille lyd-CD med Creative Media Source Player. * Åpne mappen og vise filene. Hva skal jeg velge? Velger jeg Windows Media Player blir musikken kun lagt i mediabiblioteket. Jeg kan spille musikken, men ikke kopiere den til Min musikk. Og HVORDAN får jeg lagt dem inn i denne Sharing på dc++???? *rive seg i håret* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 hvor henne? *ekstremt blond* Fikk du det til? 0 Siter
cecily Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Fikk du det til? Etter MYE hjelp fra m.angelica, så ja, jeg tror det. Men jeg venter bare på at maskina skal begynne å krangle igjen. c",) 0 Siter
kalle kun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Bare en anbefaling: Jeg har brukt DC++ ett års tid helt til jeg fikk et tips om å laste ned RevConnect. http://www.revconnect.com/ Den er på prikken lik DC++ bortsett fra at du kan laste ned en fil fra mange brukere samtidig. Det forkorter nedlastingstiden betraktelig! 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Bare en anbefaling: Jeg har brukt DC++ ett års tid helt til jeg fikk et tips om å laste ned RevConnect. http://www.revconnect.com/ Den er på prikken lik DC++ bortsett fra at du kan laste ned en fil fra mange brukere samtidig. Det forkorter nedlastingstiden betraktelig! Det kan du jo gjøre på dc++ også, eller? 0 Siter
kalle kun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det kan du jo gjøre på dc++ også, eller? Nope, de som har fila blir registrert i samme "bås" men du laster kun ned fra én om gangen. Med Revconnect kan du laste fra alle samtidig hvis de har ledig plass. Absolutt verdt å prøve. 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nope, de som har fila blir registrert i samme "bås" men du laster kun ned fra én om gangen. Med Revconnect kan du laste fra alle samtidig hvis de har ledig plass. Absolutt verdt å prøve. Åja, bruker dc++ så sjelden, så jeg har ikke satt meg så veldig bra inn i det. Var bare en kompips som sa at man kunne bruke "search for alternates" og så laste ned til den fila man skulle ha. Men da har jeg nok misforstått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.