Gå til innhold

Vekslepenger

Anbefalte innlegg

Gjest syns nå jeg da
Skrevet

En annen feil de gjør, er å si værsågod! Og ikke takk!

De burde i det minste takke!

Skrevet

Ja - og jeg sier takk når jeg får tilbake mine egne penger.... Det skal jeg jammen slutte med!

laguna1365380434
Skrevet

Hvor ofte mener du en skal takke da?!

Jeg tikker og takker som en annen klokke, både når jeg får pengene, og når kunden går..

Hadde ikke tre takk på rad hørtes jævlig teit ut?

Man strekker noen noe..Værsågod! Man tar imot..Takk!

Uavhengig av hvem som eier gjenstanden/pengene og av alle andre ting..

Come on! ;-)

Skrevet

I butikken jeg handler i er det verre. Der kommer myntene rasende ut av en automat, samtidig som kassamann/dama kommer med sedler og kvitto. Det skal ikke være enkelt..

Meny ja

Skrevet

Jeg sa *takk skal du ha* når jeg fikk pengene, og *trehundreogfemogfemtitilbakeværsågod"* når jeg ga vekslepengene (i feil rekkefølge for enkelte...)tilbake.

Da har jeg sagt takk for betalingene, og signalisert at jeg gir kunden vekslepengene tilbake.

Sier du "takk" når du gir bort en gave til noen også? Som i "teorien" allerede er mottakeren sin?

Eller hvis du holder jakka for noen, og du leverer den tilbake, sier du takk da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...