Gjest syns nå jeg da Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En annen feil de gjør, er å si værsågod! Og ikke takk! De burde i det minste takke! 0 Siter
bb71 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En annen feil de gjør, er å si værsågod! Og ikke takk! De burde i det minste takke! Ja - og jeg sier takk når jeg får tilbake mine egne penger.... Det skal jeg jammen slutte med! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En annen feil de gjør, er å si værsågod! Og ikke takk! De burde i det minste takke! Hvor ofte mener du en skal takke da?! Jeg tikker og takker som en annen klokke, både når jeg får pengene, og når kunden går.. Hadde ikke tre takk på rad hørtes jævlig teit ut? Man strekker noen noe..Værsågod! Man tar imot..Takk! Uavhengig av hvem som eier gjenstanden/pengene og av alle andre ting.. Come on! ;-) 0 Siter
kalle kun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 I butikken jeg handler i er det verre. Der kommer myntene rasende ut av en automat, samtidig som kassamann/dama kommer med sedler og kvitto. Det skal ikke være enkelt.. Meny ja 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 En annen feil de gjør, er å si værsågod! Og ikke takk! De burde i det minste takke! Jeg sa *takk skal du ha* når jeg fikk pengene, og *trehundreogfemogfemtitilbakeværsågod"* når jeg ga vekslepengene (i feil rekkefølge for enkelte...)tilbake. Da har jeg sagt takk for betalingene, og signalisert at jeg gir kunden vekslepengene tilbake. Sier du "takk" når du gir bort en gave til noen også? Som i "teorien" allerede er mottakeren sin? Eller hvis du holder jakka for noen, og du leverer den tilbake, sier du takk da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.