Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hjelp! Jeg fant ut at tip tip oldefar hadde oransje hår. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 fjerne alle bevis. brenn alle bilder og ting han måtte ha tatt i. Ut med det. Herregud. nesten en skjebne verre enn samens... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Sterilisere deg..? ;-) Slikt genmateriale kan du jo ikke finne på å belaste dine barn&barnebarn med..! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jøss Stein Ørnhøi, er du her også? 0 Siter
Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Sterilisere deg..? ;-) Slikt genmateriale kan du jo ikke finne på å belaste dine barn&barnebarn med..! Ja, det må jeg nok gjøre. Største mareritt har alltid vært å få barn med oransje hår. Da ville jeg heller valgt samebarn. Skrekk og gru for en skjebne! 0 Siter
Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jøss Stein Ørnhøi, er du her også? Hysj! Ikke meninga at folk skal vite hvem jeg er. Spesielt ikke når jeg avslører noe så personlig. 0 Siter
Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Anskaff parykk... Jeg har mørkt hår selv. Men kommer det noen gang antydning til oransje hår så skal jeg være snar med å anskaffe parykk eller farge håret. 0 Siter
Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 fjerne alle bevis. brenn alle bilder og ting han måtte ha tatt i. Ut med det. Herregud. nesten en skjebne verre enn samens... Dette er ille ja. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Må i hvertfall sørge for at ingen får kjennskap til det. Slik informasjon holder man skjult. 0 Siter
lurulf Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har mørkt hår selv. Men kommer det noen gang antydning til oransje hår så skal jeg være snar med å anskaffe parykk eller farge håret. ja, da må det handlest raskt! Med oransje hårstrå kan du bli tatt for en gulrot med de skrekkelige følgene det kan få! *Grøss* 0 Siter
Gjest Alt ble plutselig kaos Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 So? So??? Er du ikke riktig klok? Er du klar over konsekvensene av det? Jeg kan få barn med oransje hår! Dette er ille. 0 Siter
Niobe Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 So??? Er du ikke riktig klok? Er du klar over konsekvensene av det? Jeg kan få barn med oransje hår! Dette er ille. Ah, sånn... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Tja, har kanskje noe med samegener å gjøre? 0 Siter
Gjest finnes verre ting i verden enn hårfarge Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 So??? Er du ikke riktig klok? Er du klar over konsekvensene av det? Jeg kan få barn med oransje hår! Dette er ille. SÅ farg håret deres vel... 0 Siter
Gjest same kan det være Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Tja, har kanskje noe med samegener å gjøre? Ikke prøv deg! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Bare sørg for at han ikke var same i tillegg, så går det nok bra. 0 Siter
Gjest same kan det være Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Nå har vi det moro, sånn skal det være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.