Gå til innhold

plager


zflowerz

Anbefalte innlegg

eg er en 28år gammel gutt og har i en 10-12år eksprimentert med tryptamin og phentylamin type stoffer som lsd, mdma og psilosybin i tilleg til et overdrevet forbruk av hasj, eg går nå til behandling for dette hos PUT psykriatisk ungdoms team der har eg godt siste 6 måneder og dett hjelper veldig, har nå ikke brukte hasj på 2 måneder og nermere 9 måneder siden eg brukte kjemikaler sist, men har noen plager eg ikke klarer og bli kvitt,,, eg har en hyle lyd i hode som er hos meg heleveien har vel hatt dette problemet i flere år og tror det kommer av min tidligere exsprimentering me diverse kjemiske stoffer, men det virker ikke som noen leger, eksperter og psykriatikere blir noe klokere på problemet eg sliter skikkelig til tider, har vert hos hørsel spesialist men han kunne bare fastslå det var inngen hørselskade på ørene mine. Men største parten av problemet mitt er i noe som skjer i hode på meg eg får daglig noe veldig merkelige trykk i hode veldig konsentrerte trykk og nor eg har hatt disse trykka utover dagen så ender det opp i en ekstrem hode pine dette er plagene som fikk meg til og oppsøke PUT for 6 måneder siden da var det helt ekstremt eg var sikker på eg var iferd med og dø, dette trykket i sammen med hyle lyden i hode mitt gjør mange av dagene uutholdelige og har flere ganger tenkt på selvmord nor ting er på det verste, tingen er at nor eg er god er eg veldig fin og hyle lyden plager meg ikke så mye, men nor det er ekstremt bad er det helt jævlig og eg klarer ikke og gjøre noe annet en og ligge på sofaen med trykk i hode og en f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...