Gå til innhold

Skrik! Gro Holm seiler opp som NRKs nyhetsdirektør etter Anne Aasheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dermed er den viktigste posisjonen i NRK nok en gang okkupert av en politisk rød-brun marxist med innebygget hat til jøder og Israel.

For å låne Silje Stangs ord om Valgjerd: måtte hun brenne i Helvete!

Gjest Elextra
Skrevet

Gro Holm er rasende dyktig! Det bør da gå foran alt annet.

Skrevet

Hva er galt med Grro Holm nå da? Finnes det noen journalister i NRK som du ikke definerer på den måten?

Skrevet

Hva er galt med Grro Holm nå da? Finnes det noen journalister i NRK som du ikke definerer på den måten?

Nei, om det noensinne har eksistert noe motstykke til det regime som nå råder, så er det forlengst spilt ut over sidelinjen.

En skal være bra blind dersom en ikke ser hvilken kurs statskanalen har lagt seg på. En kurs om historien vil dømme meget hårdt når tiden er moden for det.

Gro Holm er en jødehater, det så vi klart da hun gikk løs på Melchior.

Skrevet

Gro Holm er rasende dyktig! Det bør da gå foran alt annet.

Er hun dyktig? I så fall, til hva? I møte med Midtøstens realiteter kaster hun all presse-etikk overbord og gyver løs på enhver Israel-venn som en løvinne. Selv den sindige Melchior ble sittende igjen med granatsjokk etter denne gale jødehateren.

Nei, fy fan, få henne vekk.

Skrevet

Nei, om det noensinne har eksistert noe motstykke til det regime som nå råder, så er det forlengst spilt ut over sidelinjen.

En skal være bra blind dersom en ikke ser hvilken kurs statskanalen har lagt seg på. En kurs om historien vil dømme meget hårdt når tiden er moden for det.

Gro Holm er en jødehater, det så vi klart da hun gikk løs på Melchior.

Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også?

Gjest poerca
Skrevet

Fint å få en heterofil kvinne i den stillingen.

Skrevet

Du skriver: "rød-brun marxist med innebygget hat til jøder og Israel."

Du er en parodi av deg selv!

Gjest Sindre JR.
Skrevet

Fint å få en heterofil kvinne i den stillingen.

Gro Holm er da vel ikke hetro??? Tror hun har vært sammen med ei venninne av meg.

Gjest poerca
Skrevet

Gro Holm er da vel ikke hetro??? Tror hun har vært sammen med ei venninne av meg.

Holm er like mye hetero som Aasheim er homo. Hvilket betyr at Holm er veldig mye hetero.

Gjest Sindre JR.
Skrevet

Holm er like mye hetero som Aasheim er homo. Hvilket betyr at Holm er veldig mye hetero.

Det synes jeg høres merkelig ut, da må hu være bifil tror nå jeg.

Har jo sett dem sammen og alt ting. Sikker på det der du?

Skrevet

Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også?

"- Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også?-"

Det skal ikke jeg uttale meg om, men ville ikke funnet det mer merkverdig enn at Willoch, som i sin tid sto på barrikadene for Israel, nå har vist sitt andre "janus-ansikt". Personlig tror jeg Bernander er "clueless" mtp. hva som foregår i Midtøsten.

Bernander er uansett bundet opp til den ansettelsespolitikken som ble innført og konsolidert under Einar Førde, som også sikret fagforeningene betydelig makt. På hvilken måte skulle Bernander påvirket ansettelsen av Gro Holm, etter den mening?

Ansettelsen av Bernander som NRK-sjef var åpenbart et mesterlig sjakktrekk, alle NRKs disposisjoner kan nå nøytraliseres med Bernander som alibi. Osiris, newsflash: NRKs redelighet og integritet kan ikke heftes verken på eller ved NRK-sjef Bernander, denne tungrodde statsbedriften med 3500 ansatte trenger et paradigmeskifte, ikke en ny leder.

Båndene mellom NRK og PLO er allerede sterke som stål.

Skrevet

tvillingsøstra til Knut Olsen? hehe

Samma type mediakomimmisær. Nå også med fornyet makt.

*stønn*

Skrevet

Nå tviler jeg på at midtøsten-konflikten (og ulike personers syn på den) har vært noe tema i denne ansettelsen.

For de fleste så er nyheter noe vesentlig mer enn hva som foregår der nede.

Når det er sagt, så lurer også jeg på om dette var en klok ansettelse - men da av andre gunner enn hva du viser til her.

Dog er det også en selvfølgelighet at NRKs nyhetsdirektør kan utvise objektivitet i ulike aktuelle nyhetssaker, og det kan godt være at du har rett når det gjelder hennes forutinntatthet i midtøsten-konflikten.....

Gjest Sindre JR
Skrevet

Gro Holm er da høyredame? Det er allefall hun kjæresten hennes. Dessuten er hun særdeles engasjert i rettighetene til eldre og demente. Synes Gro er fin jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...