Mr Kahn Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Dermed er den viktigste posisjonen i NRK nok en gang okkupert av en politisk rød-brun marxist med innebygget hat til jøder og Israel. For å låne Silje Stangs ord om Valgjerd: måtte hun brenne i Helvete! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Gro Holm er rasende dyktig! Det bør da gå foran alt annet. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hva er galt med Grro Holm nå da? Finnes det noen journalister i NRK som du ikke definerer på den måten? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Hva er galt med Grro Holm nå da? Finnes det noen journalister i NRK som du ikke definerer på den måten? Nei, om det noensinne har eksistert noe motstykke til det regime som nå råder, så er det forlengst spilt ut over sidelinjen. En skal være bra blind dersom en ikke ser hvilken kurs statskanalen har lagt seg på. En kurs om historien vil dømme meget hårdt når tiden er moden for det. Gro Holm er en jødehater, det så vi klart da hun gikk løs på Melchior. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Gro Holm er rasende dyktig! Det bør da gå foran alt annet. Er hun dyktig? I så fall, til hva? I møte med Midtøstens realiteter kaster hun all presse-etikk overbord og gyver løs på enhver Israel-venn som en løvinne. Selv den sindige Melchior ble sittende igjen med granatsjokk etter denne gale jødehateren. Nei, fy fan, få henne vekk. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Nei, om det noensinne har eksistert noe motstykke til det regime som nå råder, så er det forlengst spilt ut over sidelinjen. En skal være bra blind dersom en ikke ser hvilken kurs statskanalen har lagt seg på. En kurs om historien vil dømme meget hårdt når tiden er moden for det. Gro Holm er en jødehater, det så vi klart da hun gikk løs på Melchior. Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også? 0 Siter
Gjest poerca Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Fint å få en heterofil kvinne i den stillingen. 0 Siter
Sør Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Du skriver: "rød-brun marxist med innebygget hat til jøder og Israel." Du er en parodi av deg selv! 0 Siter
Gjest Sindre JR. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Fint å få en heterofil kvinne i den stillingen. Gro Holm er da vel ikke hetro??? Tror hun har vært sammen med ei venninne av meg. 0 Siter
Gjest poerca Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Gro Holm er da vel ikke hetro??? Tror hun har vært sammen med ei venninne av meg. Holm er like mye hetero som Aasheim er homo. Hvilket betyr at Holm er veldig mye hetero. 0 Siter
Gjest Sindre JR. Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Holm er like mye hetero som Aasheim er homo. Hvilket betyr at Holm er veldig mye hetero. Det synes jeg høres merkelig ut, da må hu være bifil tror nå jeg. Har jo sett dem sammen og alt ting. Sikker på det der du? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også? "- Og NRK sjefen som er Høyre-mann, han har vel konvertert han også?-" Det skal ikke jeg uttale meg om, men ville ikke funnet det mer merkverdig enn at Willoch, som i sin tid sto på barrikadene for Israel, nå har vist sitt andre "janus-ansikt". Personlig tror jeg Bernander er "clueless" mtp. hva som foregår i Midtøsten. Bernander er uansett bundet opp til den ansettelsespolitikken som ble innført og konsolidert under Einar Førde, som også sikret fagforeningene betydelig makt. På hvilken måte skulle Bernander påvirket ansettelsen av Gro Holm, etter den mening? Ansettelsen av Bernander som NRK-sjef var åpenbart et mesterlig sjakktrekk, alle NRKs disposisjoner kan nå nøytraliseres med Bernander som alibi. Osiris, newsflash: NRKs redelighet og integritet kan ikke heftes verken på eller ved NRK-sjef Bernander, denne tungrodde statsbedriften med 3500 ansatte trenger et paradigmeskifte, ikke en ny leder. Båndene mellom NRK og PLO er allerede sterke som stål. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 tvillingsøstra til Knut Olsen? hehe Samma type mediakomimmisær. Nå også med fornyet makt. *stønn* 0 Siter
Goliath Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nå tviler jeg på at midtøsten-konflikten (og ulike personers syn på den) har vært noe tema i denne ansettelsen. For de fleste så er nyheter noe vesentlig mer enn hva som foregår der nede. Når det er sagt, så lurer også jeg på om dette var en klok ansettelse - men da av andre gunner enn hva du viser til her. Dog er det også en selvfølgelighet at NRKs nyhetsdirektør kan utvise objektivitet i ulike aktuelle nyhetssaker, og det kan godt være at du har rett når det gjelder hennes forutinntatthet i midtøsten-konflikten..... 0 Siter
Gjest Sindre JR Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Gro Holm er da høyredame? Det er allefall hun kjæresten hennes. Dessuten er hun særdeles engasjert i rettighetene til eldre og demente. Synes Gro er fin jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.