Gjest uffameg....alt folk finnner på Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Den er det mange av som skulle ha trengt i Norge også da Også noen her på dol ;p Smart,men tviler på at de får så mange på den skolen altså. Kan forestille meg hvordan alle sitter på "eksamens-dagen" og skriker "ååååh", mens de onanerer sammen.... Urk.. Nei takk. *ta til takke til den gammeldagse måten* (å lære selv altså ) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 he he he. så program om det en gang. 20 nakne damer som ligger i ring på ryggen med bena spredt og betrakter seg selv vha håndspeil. Du finner ikke meg der gitt.... 0 Siter
org Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 "Learning by doing" - Dewey passer godt å bruke her... (Den er rimelig intern, kun for andre stakkare som har forlest seg på pedagogikk.) 0 Siter
Gjest uffameg.......alt folk finner på Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 "Learning by doing" - Dewey passer godt å bruke her... (Den er rimelig intern, kun for andre stakkare som har forlest seg på pedagogikk.) Hehe ja. Kjenner til Dewey, da jeg har gått pedagogikk selv 0 Siter
org Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hehe ja. Kjenner til Dewey, da jeg har gått pedagogikk selv Sliiitsomt fag!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.