Gå til innhold

Sex i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest gal i kveld
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på lenge, og i kveld har jeg gjort det jeg lenge har drømt om. Jeg har gjort avtale om sex på internet. Vi har snakket sammen på tlf., og han er på vei. han er en god del yngre enn meg og jeg gleder meg. dette har jeg lenge fantasert om. når vi er ferdige går han sin vei og jeg min. One night ja , men jeg har ikke sett han. Han ikke meg.

Ja jeg er sprøyte gal, men noe så deilig. jeg vet ikke hva han heter og har ikke lyst å vite det.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• org

7

• Dorthe

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Sprøyte gal, men så spennende! Om det føles helt håpløst, har du (dere) vel mulighet til å trekke deg.

Lykke til! Og husk kondom!

Gjest togli
Skrevet

Ugh, tenk om han lukter vondt og ser fæl ut!

Vel.., lykke til da..

Skrevet

He he, håper du får en hyggelig kveld og at han er en kjekk kar :o)

Gjest Sinai
Skrevet

Oi, litt av en sjangse å ta! Håper han svarer til forventningene da :)

Kos deg!

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Det hadde jeg alderig klart!

håper han er snill mot deg og at han har vært ærlig på nettet og sagt hvem han egentlig er. Slik at han ikke er en ond jæ.. som er slem og gal.

Vær forsiktig, og husk for all del kondom da.

Lykke til håper det svarer til forventnigene dine:-)

Gjest ikke nick denne gang
Skrevet

Jeg ville ALDRI invitert en vilt fremmed mann hjem, hvis det er det du har gjort. Ville møtes på et offentlig sted først, tatt en kopp kaffe feks, slik at du har mulighet til å trekke deg dersom du skulle få en dårlig magafølelse.

Det kan være du overholdet ikke har lyst likevel når du møter ham, eller rett og slett ikke føler deg trygg på ham. Farlige mennesker finnes dessverre også, uansett hvor ok de virker i telefonen!

Selv har jeg et par ganger (lenge siden nå) hatt slike one-night stands avtalt over internett. Men det skjedde som ovenfor skissert, og i ett tilfelle var jeg glad for det, fordi det kjentes helt feil for meg.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg ville ALDRI invitert en vilt fremmed mann hjem, hvis det er det du har gjort. Ville møtes på et offentlig sted først, tatt en kopp kaffe feks, slik at du har mulighet til å trekke deg dersom du skulle få en dårlig magafølelse.

Det kan være du overholdet ikke har lyst likevel når du møter ham, eller rett og slett ikke føler deg trygg på ham. Farlige mennesker finnes dessverre også, uansett hvor ok de virker i telefonen!

Selv har jeg et par ganger (lenge siden nå) hatt slike one-night stands avtalt over internett. Men det skjedde som ovenfor skissert, og i ett tilfelle var jeg glad for det, fordi det kjentes helt feil for meg.

Ja, det er jo mulig han er en farlig mann, eller at han forsyner seg litt i huset før han går. Alt kan skje

Mrs. Wallace
Skrevet

La oss få høre hvordan det går, da.

Gjest spør nå jeg
Skrevet

Men er sjansen mindre for at han er farlig når man inviterer hjem en fremmed mann som man treffer ute da??

laguna1365380434
Skrevet

Sprekt! Husk gummi!;-)

Og hadde jeg vært deg hadde jeg sørget for at det var du som dro hjem til ham og ikke omvendt..

Jeg har større reservasjoner mot å ha en fremmed fyr tuslende rundt i kåken min i badekåpe enn enn mot å ha meg med samme.

Lykke til da! :-)

Skrevet

Lykke til, hehe.

Har gjort det der flere ganger da jeg var singel. Angrer ikke på noe. Få høre hvordan det gikk da;-)

Gjest Lørdagskveld
Skrevet

Litt trolling er jo lov på en

Skrevet

Husk oppdatering, da...

Og lykke til, håper det blir bra.

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Husk oppdatering, da...

Og lykke til, håper det blir bra.

Lurte på å gå å legge meg,men skulle så gjerne ha hørt hvordan detta hadde gått.Bokstavelig talt:-)

Ja kom med en oppdatering.

Håper det er en snill mann!

Skrevet

Lurte på å gå å legge meg,men skulle så gjerne ha hørt hvordan detta hadde gått.Bokstavelig talt:-)

Ja kom med en oppdatering.

Håper det er en snill mann!

Nå har du skrevet aldri som "aldrig" tre ganger og "alderig" en gang. Et sted går grensen.

ALDRI heter det. ALDRI! Ikke aldrig eller alderig.

:)

Skrevet

Nå har du skrevet aldri som "aldrig" tre ganger og "alderig" en gang. Et sted går grensen.

ALDRI heter det. ALDRI! Ikke aldrig eller alderig.

:)

Aldri aldri med d, alltid alltid med dobbel l brukte min kjære far å si.

Men nå MÅ vi få en oppdatering her, altså! (*underernært*)

Skrevet

Aldri aldri med d, alltid alltid med dobbel l brukte min kjære far å si.

Men nå MÅ vi få en oppdatering her, altså! (*underernært*)

Hvorfor (og hvordan?) ville han skrevet aldri uten d?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...