Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der vil jeg verve meg.

Jeg forbyr all mosing og blanding av mat. Mannen moser og blander, og det er et stadig tema ved middagsbordet. Jeg blir rett og slett uvel av å se på det. Settes det fram kniv og gaffel skal det selvfølgelig brukes begge deler, ikke kun gaffel.

Får jeg barn selv skal de ikke få lov til å mose så snart de klarer å spise noe annet enn grøt.

*veldig streng*

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

22

• flisa

14

• laguna1365380434

7

• Åsemor

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er jammen glad jeg ikke skal på middag til deg med kjøttboller, fiskeboller og sjokoladepudding til dessert.

Skrevet

Hjemme hos mor og far var mosing av mat totalt forbudt.

Min ektemann moser all middagsmaten, og jeg har begynt selv også (vi har vært sammen i 15 år, og tar nok farge av hverandre).

Vet du, maten smaker mye bedre moset! Prøv det. :-)

Skrevet

Er jammen glad jeg ikke skal på middag til deg med kjøttboller, fiskeboller og sjokoladepudding til dessert.

Kjøttboller og fiskeboller på samme middagsbord? Det er ikke mulig, det! :-)

Gjest Sinai
Skrevet

enkelte matvarer er "lovlige" sånn som kjøttkaker, poteter og saus, eler lapskaus. Men det er ikke lov å kjøre takoinngrediensene i foodprosessoren før man har det i skjellet

Skrevet

Kjøttboller og fiskeboller på samme middagsbord? Det er ikke mulig, det! :-)

Nei, hadde tenkt å få to middager i løpet av besøket da.

Skrevet

enkelte matvarer er "lovlige" sånn som kjøttkaker, poteter og saus, eler lapskaus. Men det er ikke lov å kjøre takoinngrediensene i foodprosessoren før man har det i skjellet

Jeg skrev senest i går innlegg om at jeg blander sammen alt taco-fyllet og spiser det med gaffel og skjellet med den andre hånda..........

...

Gjest Sinai
Skrevet

Min ektemann moser all middagsmaten, og jeg har begynt selv også (vi har vært sammen i 15 år, og tar nok farge av hverandre).

Jeg har fått en avhengighet av å skille smaker. Før likte jeg slike middagsmixturer, men nå må jeg skille smakene. Spiser først potet, så kjøtt for eksempel. Aldri flere ingredienser på samme gaffel.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg skrev senest i går innlegg om at jeg blander sammen alt taco-fyllet og spiser det med gaffel og skjellet med den andre hånda..........

...

Jeg så det og grøsset. Når samboern gjør det setter jeg fram blenderen for å demonstrere :)

Moser du bollene flate enda også?

Skrevet

*skrik*

DET ER IKKE LOV!!!!!!

Gjest Sinai
Skrevet

Spiser dere bløtkaka lag for lag, eller blander?

Skrevet

Jeg så det og grøsset. Når samboern gjør det setter jeg fram blenderen for å demonstrere :)

Fiskebollene eller kjøttbollene? De blir jo ikke flate, de blir most.

Skrevet

Aldri i verden om jeg vil jeg synke så dypt. Jeg tar heller krangelen hver eneste middag, om nødvendig. Han begrenser seg bittelitt da, heldigvis.

Skrevet

Jeg spiser en kanelbolle fra ytterst til innerst. Drar av en og en bit.

Bløtkake spiser jeg ikke, jeg liker nemlig ikke krem.

Skrevet

Hvordan kan en blande bløtkake?

Det hender absolutt at jeg river at biter av boller og slikt, men ikke alltid.

Skrevet

Ja, kanelboller - eller rettere sagt kaninboller - skrelles lag for lag. Det er, meg bekjent, den eneste måten å spise kaninboller på.

Skrevet

...

Det gjør jeg også.

Skrevet

Åh... :-)

Skrevet

Hva skiller det fra en salat?

Skrevet

Du kan glemme å få en eneste middag hos meg dersom du er en moser og en blander.

Unntaket er altså taco, dvs wraps.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...