cecily Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Herregud for et fehau du må være! 1) Krangel ved matbordet er faktisk mye verre enn most mat. Det er en av de største turnoffs som finnes i enhver familie. 2) For noen er most mat like naturlig som vann til maten. Mye smaker ganske enkelt mye bedre når det er most. Dessuten, hva vet du om jeg syns en krangel er verre en most mat? Most mat er den største turnoff for meg som kan dannes ved middagsbordet. Det burde være lov å være av den mening også. Dersom du vet at partneren din blir nesten uvel av noe du gjør, mener du da at det partnerens problem og at du selvsagt skal ture frem som vanlig. 0 Siter
Gjest særdeles flott nick du hadde Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du er ei Det skal jeg ikke protestere på. Samma det, jeg provoserer det ikke frem selv, jeg bare er slik når det gjelder mosing. 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det skal jeg ikke protestere på. Samma det, jeg provoserer det ikke frem selv, jeg bare er slik når det gjelder mosing. Gå og vask munnen din. 0 Siter
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Dessuten, hva vet du om jeg syns en krangel er verre en most mat? Most mat er den største turnoff for meg som kan dannes ved middagsbordet. Det burde være lov å være av den mening også. Dersom du vet at partneren din blir nesten uvel av noe du gjør, mener du da at det partnerens problem og at du selvsagt skal ture frem som vanlig. Jupp - tilvenning kalles det! Brukes ofte på små barn. 0 Siter
Gjest skal gjøre det med en gang Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Gå og vask munnen din. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Jupp - tilvenning kalles det! Brukes ofte på små barn. Da er jeg i så tilfelle kommet i trassalderen...for jeg gir meg ikke. Uansett! Jeg kan kanskje sitte med skylapper ved middagsbordet. Eller kun servere umoselige ting. c",) 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 c",) Regner med at du bare er en trassig jentunge. Foreldrene dine får nok skikk på dette etter hvert. 0 Siter
Gjest skulle være nødvendig med et oppfriskningskurs, kan jeg sikkert Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Regner med at du bare er en trassig jentunge. Foreldrene dine får nok skikk på dette etter hvert. Jeg bor nok ikke hos foreldrene mine mer, men dersom det 0 Siter
Gjest det var tross alt de som lærte meg at mosing ikke var lov. Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Regner med at du bare er en trassig jentunge. Foreldrene dine får nok skikk på dette etter hvert. ..spørre dem 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg bor nok ikke hos foreldrene mine mer, men dersom det Hehe, da har de gitt deg opp altså. 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 ..spørre dem Huff for en kjedelig familie. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Da er jeg i så tilfelle kommet i trassalderen...for jeg gir meg ikke. Uansett! Jeg kan kanskje sitte med skylapper ved middagsbordet. Eller kun servere umoselige ting. c",) Hva med å bare gi han suppe? 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Hva med å bare gi han suppe? Se det. Endelig en gjennomførbar idé. c",) 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hva med å bare gi han suppe? Ja, hun har vært truanes til det:0) 0 Siter
AAA Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg for min del mister fullstendig appetitten av at noen jeg spiser sammen med slikker på kniven. Æææææsj! Og enda verre, at de har mat rundt munnen, da får jeg spyfornemmelser. Dobbeltæsj. ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Jeg for min del mister fullstendig appetitten av at noen jeg spiser sammen med slikker på kniven. Æææææsj! Og enda verre, at de har mat rundt munnen, da får jeg spyfornemmelser. Dobbeltæsj. ;-) Du må være prippen, ass! c",) 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg for min del mister fullstendig appetitten av at noen jeg spiser sammen med slikker på kniven. Æææææsj! Og enda verre, at de har mat rundt munnen, da får jeg spyfornemmelser. Dobbeltæsj. ;-) Der er jeg enig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Herregud for et fehau du må være! 1) Krangel ved matbordet er faktisk mye verre enn most mat. Det er en av de største turnoffs som finnes i enhver familie. 2) For noen er most mat like naturlig som vann til maten. Mye smaker ganske enkelt mye bedre når det er most. Du høres ut som bestemora mi! 0 Siter
Gjest prippen høne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du må være prippen, ass! c",) Det var jo en sånn gris du skulle ha bodd med. Det hadde du hatt godt av. *humre* 0 Siter
cecily Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Det var jo en sånn gris du skulle ha bodd med. Det hadde du hatt godt av. *humre* Glemt å ta pillene dine i dag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.