Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prippen høne
Skrevet

Glemt å ta pillene dine i dag?

Når jeg så ditt nick her sopte jeg i meg hele dosetten.

Provosert?

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

22

• flisa

14

• laguna1365380434

7

• Åsemor

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må være prippen, ass!

c",)

Yes, kjempeprippen! ;-)

Skrevet

Når jeg så ditt nick her sopte jeg i meg hele dosetten.

Provosert?

Ikke i det hele tatt, kun flau på dine vegne.

Gjest prippen høne
Skrevet

Ikke i det hele tatt, kun flau på dine vegne.

Hissigproppen;0)

Skrevet

Hissigproppen;0)

Næh, gidder ikke hisse meg opp. Jeg morer meg langt mer.

Skrevet

Bree?

Blir du ikke sliten av dette? Hæres jo unektelig pes ut å bli kvalm hvert eneste måltid!

Hjelper det å tenke på at maten blir seriøst most og blanda dit den kommer også? Også i din mage...Kanskje det på tallerkenen ikke ser så verst ut da? Du vet jo hva som er i det, liksom?

Eller ikke se på tallerkenen hans? Går det an å bytte plasser ved spisebordet sånn at hans tallerken ikke er så iøyenfallende? (Lettere sagt enn gjort ;-))

Kanskje gubben blir litt trassig også? Hvis dette er tema hver enda gang dere setter dere ved matbordet, så _kan_ det jo hende han moser på trass?

På den annen side, siden du blir kvalm og mister matlysten er det jo ikke SÅ stort offer kanskje, for en voksen mann - å skjære opp grønnsakene i stede!

Men om jeg hadde orket å krangle om det 7/7, er en annen sak!

Lykke til!

Skrevet

Bree?

Blir du ikke sliten av dette? Hæres jo unektelig pes ut å bli kvalm hvert eneste måltid!

Hjelper det å tenke på at maten blir seriøst most og blanda dit den kommer også? Også i din mage...Kanskje det på tallerkenen ikke ser så verst ut da? Du vet jo hva som er i det, liksom?

Eller ikke se på tallerkenen hans? Går det an å bytte plasser ved spisebordet sånn at hans tallerken ikke er så iøyenfallende? (Lettere sagt enn gjort ;-))

Kanskje gubben blir litt trassig også? Hvis dette er tema hver enda gang dere setter dere ved matbordet, så _kan_ det jo hende han moser på trass?

På den annen side, siden du blir kvalm og mister matlysten er det jo ikke SÅ stort offer kanskje, for en voksen mann - å skjære opp grønnsakene i stede!

Men om jeg hadde orket å krangle om det 7/7, er en annen sak!

Lykke til!

Mange gode tanker her.

Det er slik at jeg forsøker å ikke se bort på hans tallerken, så krangling hver dag skjer ikke. Til tider klarer jeg ikke skjule hvor avskyelig jeg syns det egentlig er.

Jeg skal nok overleve.

c",)

laguna1365380434
Skrevet

Enig..;-) Mat moses ikke..

Unntaket er dog den kokte poten ved siden av den kokte torsken..den moses med smør..Men BARE den..

Jeg kan leve med andre mosernoen andre poteter, men ikke annen mat..fysj! Moser noen (voksne) noe annet en potet altså?:-o

Skrevet

Enig..;-) Mat moses ikke..

Unntaket er dog den kokte poten ved siden av den kokte torsken..den moses med smør..Men BARE den..

Jeg kan leve med andre mosernoen andre poteter, men ikke annen mat..fysj! Moser noen (voksne) noe annet en potet altså?:-o

Laguna, jeg elsker deg!

*smask*

Ja, voksne folk moser mye rart, også utenom poteter til torsk.

laguna1365380434
Skrevet

Laguna, jeg elsker deg!

*smask*

Ja, voksne folk moser mye rart, også utenom poteter til torsk.

:-)! Så hyggelig da!

*smasker tilbake* ;-)

Men seriøst..Driver man å lager ekkel grøt av gode ting er jo det en direkte fornærmelse av den flittige kokk..?

Jeg sdynes det kan sidestilles sånn folkeskikkmessig med å spise rett fra kjelen eller å sleike tallerken..Og slikt gjør man jo ikke, og gjør man fordet gjør man det alene når ingen ser det..

Jeg synes man skal bruke den kniven man får utlevert, og hvis det er for avansert får man spise suppe eller skive.

:-)

Skrevet

Jeg er oppdratt av en streng farfar på det området - man skal også ta pent av smøret og osten - ikke sette kniven langt ned i smøret til nestemann -

Skrevet

Jeg for min del mister fullstendig appetitten av at noen jeg spiser sammen med slikker på kniven. Æææææsj! Og enda verre, at de har mat rundt munnen, da får jeg spyfornemmelser.

Dobbeltæsj.

;-)

Eller at de tørker opp sausen med loffen!

Skrevet

Hvorfor er din måte å spise på, riktigere enn hans?

Hvis mannen min hadde begynt å legge seg bort i hvordan jeg spiser, hadde jeg blitt gretten!

Jeg syns alle barn skal ha rett til å mose kokt potet i saus, så lenge det medfører at potetene blir spist. Hensikten helliger midlet ;o)

Det går en grense for meg også da. Most pizza eller liknende høres ikke bra ut.

Men hun er sikkert ikke gift med et barn :)

Skrevet

Ikke egentlig.

Ting som gjør meg kvalm, som fising, mosing og pelling i nesa får han gjøre når han er alene, ikke i mitt selskap.

Så den dagen han gjør alle de tre tingene på en gang - så skjønner du tegninga`hehe

Skrevet

*smasker tilbake* ;-)

Men seriøst..Driver man å lager ekkel grøt av gode ting er jo det en direkte fornærmelse av den flittige kokk..?

Jeg sdynes det kan sidestilles sånn folkeskikkmessig med å spise rett fra kjelen eller å sleike tallerken..Og slikt gjør man jo ikke, og gjør man fordet gjør man det alene når ingen ser det..

Jeg synes man skal bruke den kniven man får utlevert, og hvis det er for avansert får man spise suppe eller skive.

jeg vet om en som tygde suppe - det var ekkelt.

Skrevet

Finnes det virkelig noen annen måte å spise kanelsnurrer på? :-)

Jeg er kjedelig og spiser de rett på som om de var en bolle, men det skal jeg slutte med.

Skrevet

Hjemme hos mor og far var mosing av mat totalt forbudt.

Min ektemann moser all middagsmaten, og jeg har begynt selv også (vi har vært sammen i 15 år, og tar nok farge av hverandre).

Vet du, maten smaker mye bedre moset! Prøv det. :-)

men du gjør det ikke ute på restaurant og sånt``?

laguna1365380434
Skrevet

jeg vet om en som tygde suppe - det var ekkelt.

Jøss..Har jeg aldri hørt om..Hvorfor det?

Jeg har sett folk som har slurpet suppen på relativt lite appetittvennelig vis, men at noen har funnet det nødvendig å tygge den, det har jeg aldri sett..

Skrevet

*smasker tilbake* ;-)

Så enig, så enig.

Skrevet

Jeg skrev senest i går innlegg om at jeg blander sammen alt taco-fyllet og spiser det med gaffel og skjellet med den andre hånda..........

...

dET GJØR JEG OGSÅ! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...