Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at de tørker opp sausen med loffen!

Er ikke det litt sånn "fransk" da? Kanskje ikke _skrape_ tallerkenen med loffskiva, men sånn duppe den litt i gryterettsausen? Trodde det var vanlig, jeg...men så er jeg oppvokst på landet - og har settverden gjennom Travel Chanel også da ;-)

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

22

• flisa

14

• laguna1365380434

7

• Åsemor

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skrev senest i går innlegg om at jeg blander sammen alt taco-fyllet og spiser det med gaffel og skjellet med den andre hånda..........

...

Gærning ;-P

Skrevet

Jøss..Har jeg aldri hørt om..Hvorfor det?

Jeg har sett folk som har slurpet suppen på relativt lite appetittvennelig vis, men at noen har funnet det nødvendig å tygge den, det har jeg aldri sett..

:-)

Han klasket tenna sammen for hver skje - da ble JEG kvalm!

Skrevet

Er ikke det litt sånn "fransk" da? Kanskje ikke _skrape_ tallerkenen med loffskiva, men sånn duppe den litt i gryterettsausen? Trodde det var vanlig, jeg...men så er jeg oppvokst på landet - og har settverden gjennom Travel Chanel også da ;-)

Ja, jeg har sett det blant "fiffen" så det må jo være lov - men jeg gjør det ikke selv - loffen skal ligge pent på en liten tallerkem ved siden av og spises ved siden av - sånn er det bare! hehe

laguna1365380434
Skrevet

Hørtes ikke bra ut..Du får oppdra ham litt..;-)

Skrevet

Eller at de tørker opp sausen med loffen!

I søreuropa er det helt vanlig å bruke brødet til å tørke opp sausen

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spiste han på skjeen?? Det er noe av det verste jeg vet, får frysninger av sånt

Skrevet

Ja, jeg har sett det blant "fiffen" så det må jo være lov - men jeg gjør det ikke selv - loffen skal ligge pent på en liten tallerkem ved siden av og spises ved siden av - sånn er det bare! hehe

Hehe...ja det er nok fra "_fiffen_" jeg har det *glise*

Skrevet

Hvem?

Skrevet

Spiste han på skjeen?? Det er noe av det verste jeg vet, får frysninger av sånt

Han spiste PÅ og ETTER skjeen.

Skrevet

Det er ikke mannen MIN - herregid! Hadde ikke valgt en mann med dårlige bordmanerer - DENNE gangen - vet du nå hvem det er? hehe

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke mannen MIN - herregid! Hadde ikke valgt en mann med dårlige bordmanerer - DENNE gangen - vet du nå hvem det er? hehe

Trodde ikke det var noen spesiell jeg..Bare antok det var en du hadde hatt til middag, siden du hadde hatt anledning til å se hvordan han spiste suppen sin..?

Mannen din har sikkert utmerkede bordmanerer for alt jeg vet..?

laguna1365380434
Skrevet

Hvem?

Han duden som tygger suppen vel! ;-)

Skrevet

Trodde ikke det var noen spesiell jeg..Bare antok det var en du hadde hatt til middag, siden du hadde hatt anledning til å se hvordan han spiste suppen sin..?

Mannen din har sikkert utmerkede bordmanerer for alt jeg vet..?

ja, han er den eneste mannen jeg ikke har noen innflytelse over lenger - heldigvis! .)Nå får noen andre slite med'n :)

Når man inngår forhold nr. 2 er man VELDIG nøye på hva man IKKE vil ha - også på sånne rare, sære ting - så da ble det en som spiser pent ja, denne gang - hehe

laguna1365380434
Skrevet

ja, han er den eneste mannen jeg ikke har noen innflytelse over lenger - heldigvis! .)Nå får noen andre slite med'n :)

Når man inngår forhold nr. 2 er man VELDIG nøye på hva man IKKE vil ha - også på sånne rare, sære ting - så da ble det en som spiser pent ja, denne gang - hehe

Good for you..!

Skrevet

Hehe, da skulle du sett sambo og meg når vi spiser fiskegrateng, der blir potet og grateng most sammen, og så en durabelig haug med gulrøtter ved siden *mmm*.

Men potet må jeg mose, uansett. Jeg klarer ikke spise den med kniv og gaffen, det blir for mye potet i munnen.. på en måte, hehe *forklaringens mester*. Har ikke fått noen klager på det hittil ;)

Skrevet

Jeg skrev senest i går innlegg om at jeg blander sammen alt taco-fyllet og spiser det med gaffel og skjellet med den andre hånda..........

...

Det gjør jeg også! :D

Bare at jeg knuser tacoskjellet i blandinga i tillegg :)

Skrevet

Jeg er heller ikke overbegeistret for most mat, men i noen tilfeller er det "nesten" greit. Jeg liker det ikke, men godtar det. Av oss 4 er det ingen som er noe særlig glad i most mat, vi liker å se hva vi spiser. Jeg blir ikke uvel av most mat, men ser heller ikke poenget med at voksne mennesker med tennene i behold skal ha behov for å mose maten sin.

Skrevet

Hva med mellomtingen, å hakke potetene fint opp i sausen da? Klarer ikke å ete potetene "hele", dvs å bare skjære av en og en bit av gangen. Da blir jo poteten aldri kald, da!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hehehehe...

Ufattelig morsomt. Jeg spiser ALT i spesiell rekkefølge. Troika er det morsomste. Først deles sjokoladen i passende biter. Så spises sjokoladen på toppen, deretter kantene, hvor sjokoladen er litt stivere. Så, når dette er gjort på hver bit, skrapes den myke sjokoladen av med tennene og jeg sitter igjen med den hvite marsipanliknende herligheten.

Og selvsagt spises kanelbåter etter "dra ut" prinsippet...

HERLIG :)

ARGH. Feil feil feil. Geleen til sist skjønner du vel!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...