Gå til innhold

Husmor undrer sei

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold i sol
Skrevet

Jeg er ei husmor som undrer meg litt. Kan ikke vi hjemmaværende få lov til å ta oss en knært eller to på hværdan? Sjøl om vi har unger og kall, er det vel lov å kose vårs litt? Naboa klager fordi jeg og et par venner av vårs drikker litt på balkongen nå og da. Unga får både mat og klær, og utepils hører sommern til.

Skrevet

regner med at dette er et tulleinnlegg. Ellers må du jo ha et alkoholproblem hvis du må drikke hver dag

Gjest Østfold i sol
Skrevet

Jei har så definitivt absolutt ikke et alkisproblem, det er snakk om små mengder i joviale lag med kompiser. SippeHurv

Skrevet

Jei har så definitivt absolutt ikke et alkisproblem, det er snakk om små mengder i joviale lag med kompiser. SippeHurv

Første tegn er fornektelse.

*erte erte*

Hvor ofte er det snakk om da?

Gjest Østfold i sol
Skrevet

Første tegn er fornektelse.

*erte erte*

Hvor ofte er det snakk om da?

Kanske bare en totre dager i uka. Fornekter ingenting jei.

Er ikke alkis, bare litt frilynt av mei. Hvofr ofte drikker du da Hurv?

Skrevet

Kanske bare en totre dager i uka. Fornekter ingenting jei.

Er ikke alkis, bare litt frilynt av mei. Hvofr ofte drikker du da Hurv?

Sjeldent. Altfor sjeldent. Blir kanskje 1 gang i måneden.

Hvis det er slik at dere blir sett på "de som drikker" og de som "hoier og bråker" så er det ikke så kjekt å være naboer. Da skjønner jeg naboene veldig godt.

Hvis det sitter en haug med folk og drikker 3 ganger i uken så kan jeg også skjønne de selv om dere er stille. Men da hadde jeg ikke gått og klaget.

Gjest Østfold i sol
Skrevet

Sjeldent. Altfor sjeldent. Blir kanskje 1 gang i måneden.

Hvis det er slik at dere blir sett på "de som drikker" og de som "hoier og bråker" så er det ikke så kjekt å være naboer. Da skjønner jeg naboene veldig godt.

Hvis det sitter en haug med folk og drikker 3 ganger i uken så kan jeg også skjønne de selv om dere er stille. Men da hadde jeg ikke gått og klaget.

Ja kver sin smak sier no jei Hurv.

Vi hojer og skriker kun etter unga våre, og ellers har vi det bare morosamt og drekker og ler. Ikke no å ta sånn på vei for.

Du er kanskje eldre enn meg du Horv, jei er en ungsau på bare 33 år, og da kan en ikke venta at en ska isolere seg helt da vet du.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi hojer og skriker kun etter unga våre, og ellers har vi det bare morosamt og drekker og ler. Ikke no å ta sånn på vei for.

Du er kanskje eldre enn meg du Horv, jei er en ungsau på bare 33 år, og da kan en ikke venta at en ska isolere seg helt da vet du.

At du er fra østfold, tviler jeg sterkt på.

Merkelig språk du har.

Gjest tuppmegbak
Skrevet

Tipper du ser passe jævlig ut i trynet da, sånn som alle andre halvalkoliserte kjerringer på den alderen.

Og ungene deres er de største rampene av alle.

Og kjeften går....d stemmer på en prikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...