Gå til innhold

FU: Karita Bekkemellom Orheim

Anbefalte innlegg

Gjest Carnivale
Skrevet

Vet du

1) Hva Karita mener om dagens abortgrense?

2) Hva hennes sivilstatus er? (Gift, skilt, enslig, samboer etc.)

Skrevet

Hun er vel av de mennesker her i verden som interesserer meg minst. Totalt uspiselig dame.

Barn har hun i hvertfall ikke selv om hun alltid uttaler seg som om hun tror hun er verdens største ekspert på temaet småbarnsfamiler og deres behov...

Gjest ja det vet jeg
Skrevet

Hun er i mot dagens ordning med nemdbehandling, åpen for revurdering av ukegrensen.

Hun er (nylig) separert tobarnsmor.

Skrevet

Hun er i mot dagens ordning med nemdbehandling, åpen for revurdering av ukegrensen.

Hun er (nylig) separert tobarnsmor.

Når fikk hun unger? Mener jeg så et intervju med henne for et par år siden hvor hun sa at barn hadde hun ikke planer om på lenge enda?

Skrevet

Når fikk hun unger? Mener jeg så et intervju med henne for et par år siden hvor hun sa at barn hadde hun ikke planer om på lenge enda?

Ja, hun var intervjua i Blabla (Dagbla') forrige lørdag.

Hun har to ganske store jenter mener jeg å huske.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun er vel av de mennesker her i verden som interesserer meg minst. Totalt uspiselig dame.

Barn har hun i hvertfall ikke selv om hun alltid uttaler seg som om hun tror hun er verdens største ekspert på temaet småbarnsfamiler og deres behov...

Det er feil, hun har to barn.

http://www.dna.no/index.gan?id=14135

Mrs. Wallace
Skrevet

Der tar du feil: Hun er ikke helt uvitende om småbarnforeldres behov, ettersom hun har to selv...

Skrevet

Hun var gift og er nå skilt tror jeg. Har to døtre.

Jeg syns hun er en flott dame, selv om jeg ikke er enig i å utvide tidsgrensa for selvbestemt abort.

Skrevet

Det er feil, hun har to barn.

http://www.dna.no/index.gan?id=14135

Ser også av dette at hun må ha begynt på skolen for tidlig, ettersom hun startet sin ETT-årige utdanning det året hun fylte 15...

Nå mener jeg ikke at alle ministre skal ha universitetsdanning da...

Skrevet

Ser også av dette at hun må ha begynt på skolen for tidlig, ettersom hun startet sin ETT-årige utdanning det året hun fylte 15...

Nå mener jeg ikke at alle ministre skal ha universitetsdanning da...

Det er akkurat det som er så flott. At det fortsatt er mulig for folk uten særlig utdannelse å komme inn på tinget.

(De skal jo representere folket - og det er jo sammensatt.)

Når det er sagt, så har vel Orheim "vokst opp" på Stortinget og kan innlemmes blant broilerne. Det er jo ikke bare positivt det heller ...

Gjest minimal
Skrevet

1) Hun vil forlenge den til 16 uker.

2) Så vidt jeg vet er hun skilt.

Men hvorfor noen lager FU om henne, se DET vet jeg ikke..(har ikke sett hva folk under har svart.)

Skrevet

1) Hun vil forlenge den til 16 uker.

2) Så vidt jeg vet er hun skilt.

Men hvorfor noen lager FU om henne, se DET vet jeg ikke..(har ikke sett hva folk under har svart.)

Enig i at det er en unødvendig FU.

Gjest Carnivale
Skrevet

Enig i at det er en unødvendig FU.

Karita har fått mye tyn i det siste for å ha søkt fokus på seg som person (kjoledebatten, "hjemme-hos"-type reportasjer) og ikke på politikken.

Jeg ville sjekke om det stemte. Ut fra svarene her ser det ut som om det gjør det.

Skrevet

Karita har fått mye tyn i det siste for å ha søkt fokus på seg som person (kjoledebatten, "hjemme-hos"-type reportasjer) og ikke på politikken.

Jeg ville sjekke om det stemte. Ut fra svarene her ser det ut som om det gjør det.

Jeg liker henne, jeg.

Gjest glaice
Skrevet

Jeg liker henne, jeg.

og jeg liker henne ikke!!

ekkel og nedlatende dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...