Gjest Carnivale Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Vet du 1) Hva Karita mener om dagens abortgrense? 2) Hva hennes sivilstatus er? (Gift, skilt, enslig, samboer etc.) 0 Siter
asterix Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun er vel av de mennesker her i verden som interesserer meg minst. Totalt uspiselig dame. Barn har hun i hvertfall ikke selv om hun alltid uttaler seg som om hun tror hun er verdens største ekspert på temaet småbarnsfamiler og deres behov... 0 Siter
Gjest ja det vet jeg Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun er i mot dagens ordning med nemdbehandling, åpen for revurdering av ukegrensen. Hun er (nylig) separert tobarnsmor. 0 Siter
asterix Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun er i mot dagens ordning med nemdbehandling, åpen for revurdering av ukegrensen. Hun er (nylig) separert tobarnsmor. Når fikk hun unger? Mener jeg så et intervju med henne for et par år siden hvor hun sa at barn hadde hun ikke planer om på lenge enda? 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Når fikk hun unger? Mener jeg så et intervju med henne for et par år siden hvor hun sa at barn hadde hun ikke planer om på lenge enda? Ja, hun var intervjua i Blabla (Dagbla') forrige lørdag. Hun har to ganske store jenter mener jeg å huske. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun er vel av de mennesker her i verden som interesserer meg minst. Totalt uspiselig dame. Barn har hun i hvertfall ikke selv om hun alltid uttaler seg som om hun tror hun er verdens største ekspert på temaet småbarnsfamiler og deres behov... Det er feil, hun har to barn. http://www.dna.no/index.gan?id=14135 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun er vel av de mennesker her i verden som interesserer meg minst. Totalt uspiselig dame. Barn har hun i hvertfall ikke selv om hun alltid uttaler seg som om hun tror hun er verdens største ekspert på temaet småbarnsfamiler og deres behov... Der tar du feil: Hun er ikke helt uvitende om småbarnforeldres behov, ettersom hun har to selv... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hun var gift og er nå skilt tror jeg. Har to døtre. Jeg syns hun er en flott dame, selv om jeg ikke er enig i å utvide tidsgrensa for selvbestemt abort. 0 Siter
fresja Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er feil, hun har to barn. http://www.dna.no/index.gan?id=14135 Ser også av dette at hun må ha begynt på skolen for tidlig, ettersom hun startet sin ETT-årige utdanning det året hun fylte 15... Nå mener jeg ikke at alle ministre skal ha universitetsdanning da... 0 Siter
asterix Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er feil, hun har to barn. http://www.dna.no/index.gan?id=14135 Nesten enda verre å være så totalt fjern da... Men så var det jo ikke noe utdannings- og yrkesbakgrunn å rope hurra for hun hadde heller da akkurat. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ser også av dette at hun må ha begynt på skolen for tidlig, ettersom hun startet sin ETT-årige utdanning det året hun fylte 15... Nå mener jeg ikke at alle ministre skal ha universitetsdanning da... Det er akkurat det som er så flott. At det fortsatt er mulig for folk uten særlig utdannelse å komme inn på tinget. (De skal jo representere folket - og det er jo sammensatt.) Når det er sagt, så har vel Orheim "vokst opp" på Stortinget og kan innlemmes blant broilerne. Det er jo ikke bare positivt det heller ... 0 Siter
Gjest minimal Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 1) Hun vil forlenge den til 16 uker. 2) Så vidt jeg vet er hun skilt. Men hvorfor noen lager FU om henne, se DET vet jeg ikke..(har ikke sett hva folk under har svart.) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 1) Hun vil forlenge den til 16 uker. 2) Så vidt jeg vet er hun skilt. Men hvorfor noen lager FU om henne, se DET vet jeg ikke..(har ikke sett hva folk under har svart.) Enig i at det er en unødvendig FU. 0 Siter
Gjest Carnivale Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Enig i at det er en unødvendig FU. Karita har fått mye tyn i det siste for å ha søkt fokus på seg som person (kjoledebatten, "hjemme-hos"-type reportasjer) og ikke på politikken. Jeg ville sjekke om det stemte. Ut fra svarene her ser det ut som om det gjør det. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Karita har fått mye tyn i det siste for å ha søkt fokus på seg som person (kjoledebatten, "hjemme-hos"-type reportasjer) og ikke på politikken. Jeg ville sjekke om det stemte. Ut fra svarene her ser det ut som om det gjør det. Jeg liker henne, jeg. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker henne, jeg. og jeg liker henne ikke!! ekkel og nedlatende dame. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.