Gjest Kinelita Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei! Ei venninne har overtalt meg til å bli med på langhelg i Berlin i august. Har du noen fine Berlin-lenker? Fortrinnsvis på norsk og til nød engelsk.. Hvor i Berlin lønner det seg å bo - sentralt, rimelig men grei standard? Det er severdigheter og shopping som står høyest på todo-lista, så hvor i Berlin er det da greiest å bo? Har du konkrete forslag til hotell/pensjonat? Hvilke(n) severdighet(er) synes du er viktigst og hvorfor? Har lånt en reisehåndbok for Berlin på biblioteket - men jeg synes det er vanskelig å velge "den viktigste håndfullen" av alle mulighetene! Hehe, ikke før jeg såvidt har kommet hjem etter Italia-ferie, er det på med planlegging av neste På forhånd takk for innspill! 0 Siter
fruen fra havet Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei! Var i BErlin i fjor sommer med min datter, og vi bodde veldig greit på følgende hotell Am Stuttgarter Eck Kaiser-Friedrich-Str. 54a 10627 Berlin Telephone: +49 (0)30 32706380 Fax: +49 (0)30 32706384 E-mail: [email protected] Internet: www.bookings.org/de/hotels/amstuttgartereck Det var enkelt, rent og pent og rimelig (60 euro for dobbeltrom med nydelig frokost). Sentralt og fint - gådistanse til Kurfyrstendam, buss, taxi og togstasjon rett ved, og en rimelig handlegate 5 minutter unna! 0 Siter
Gjest Kinelita Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei! Var i BErlin i fjor sommer med min datter, og vi bodde veldig greit på følgende hotell Am Stuttgarter Eck Kaiser-Friedrich-Str. 54a 10627 Berlin Telephone: +49 (0)30 32706380 Fax: +49 (0)30 32706384 E-mail: [email protected] Internet: www.bookings.org/de/hotels/amstuttgartereck Det var enkelt, rent og pent og rimelig (60 euro for dobbeltrom med nydelig frokost). Sentralt og fint - gådistanse til Kurfyrstendam, buss, taxi og togstasjon rett ved, og en rimelig handlegate 5 minutter unna! Hei fruen fra havet! Takk for melding Har tittet litt på den siden og lurer på - det er ikke toalett på rommene til 60 E? Men rom til 75 E er jo ikke ille det heller da... Hva heter den rimelige handlegata? Aner meg at Ku'damm er i dyreste laget...?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.