Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hvor lenge er det akseptabelt å holde en fest i gang i et tettbygd bygårdstrøk, med høy musikk, hoiing og roping? Her ble det ikke stille før i fem- halvsekstiden i morges... 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg syns det er akseptabelt til klokka et på natta. Alt etter det blir det for mye. Det er faktisk folk som jobber i helgene også, og som skal opp tidlig, men det bryr de seg ikke om nei.. Men hvis de på forhånd gir beskjed at det skal være fest, og at de fester skjeldent, altså et pr tre ganger i året, da kan det være greit å holde på lengre, men ikke elllers.. Da hadde jeg klagd!! 0 Siter
Gjest Mener nå jeg Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nabovarsel er et krav. Og likevel syns jeg ikke støynivået kan være høyt etter midnatt. Man kan ta hensyn til naboer som ønsker å sove. Skal man ha en skikkelig fest så får man leie et egnet lokale. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nabovarsel er et krav. Og likevel syns jeg ikke støynivået kan være høyt etter midnatt. Man kan ta hensyn til naboer som ønsker å sove. Skal man ha en skikkelig fest så får man leie et egnet lokale. Ikke noe nabovarsel, nei. Og dette skjer med ujevne mellomrom, samme folka. Men det er akkurat ikke ofte nok til at jeg gidder klage :/ Men plagsomt når de setter igang... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Etter min mening er det akseptabelt fram til 23-24 hvis nabovarsel er gitt, deretter skal det være stille. Da kan folk ta festen videre på byen hvis det skal festes videre. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes det kommer helt og holdent an på hvor du bor.. Bor man i sentrum, bar&handlegater, må man ta det som følger med : folk, fest og lyd. Bor man i forstedene må man ta det som følger med : folk med nattesøvnsbehov, unger og dagjobb..;-) Her i blokka og rundt er det masse lyd og festskråling både titt og ofte, men det hører til beliggenheten..Skulle jeg ønske å uvarselet bråke så kan jeg det.. Hvis jeg ønsker det annerledes får jeg heller flytte. 0 Siter
Gjest tror de vil stoppe å plage deg da ;) Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skjekk ut denne linken: http://wishingfish.com/revengecd.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.