Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! Jeg er en gutt på 19 år som det siste året har vært plaget av stadig tydeligere ringer under øynene. Jeg er ikke spesiellt tynn og er ikke på slankern. Jeg er ikke plaget av stress og sover godt. Ringene er spesiellt tydelig om morgenen. Har du noen råd mot dette? Hva kan jeg gjøre?Jeg lurer også på om det er noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med fregnene mine. Jeg har hatt mange fregner i ansiktet nesten hele livet og lurer på om de noen gang vil gå bort..? Jeg er ganske lei av dem. har du noen råd mot dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186895-ringer-under-%C3%B8ynene-og-fregner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per Helsing, hudspesialist

Hei,

regner med at du mener ringer (fargeforandirnger) og ikke poser. Poser kan relativt lett opereres, fargeforandringer er ikke så lett å ordne på, men det går kanskje an å bruke litt sminke?

Fregner kan fjernes med pigmentlaser, men du må nok regne med å gjøre dette privat. Det koster nok litt penger, men er kanskje verdt det, hvis du er lei dem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...