Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mat! :)
Skrevet

Hva spiser dere på en søndag? Jeg bor alene så her blir det bare en halv bigone til middag.

Men frokost/lunsjen min var allertiders!! To grove brødskiver med kokt skinke, tynt lag ost, agurt og tomatskiver. Og to store glass skummet melk. Mat gjør meg lykkelig i dag! Nesten bedre enn orgasmene jeg har hatt i det siste.

Skrevet

Vi venter ungene hjem fra farmor om litt, så nå tar vi oss en tur i solen og spiser kebab ;)

Gjest alle har sitt
Skrevet

Kaller du det en alletiders frokost? jaja. Det spiser jeg hver dag, og er drittlei!!

Gjest Mat! :)
Skrevet

Kaller du det en alletiders frokost? jaja. Det spiser jeg hver dag, og er drittlei!!

Jeg lever alene, og har sjelden så mye forskjellig i kjøleskapet på en gang. For meg er dette luksus. Jeg er vel lett å tilfredsstille;)

Skrevet

Søndagsfrokost for meg inneholder noe av dette:

omelett, egg og bacon, scones, nystekte rundstykker, kaffe, te og gooood tid.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg spiser godteri (var ute igår)

...og rester fra lasagnen fra i går..

NAM NAM =)

Skrevet

Frokkost blir som regel eggerøre, rundstykker og bacon - med te til. Det er yngstedattra på 8 som står do det. Så blir det sikkert noe kjøtt og bakt potet eller vi spiser ute et sted.

Mrs. Wallace
Skrevet

På søndager har vi som regel god frokost med omelett/eggerøre/speilegg & bacon, litt annet snadderpålegg og te/kaffe.

I dag ble det imidlertid bare to vanlige brødskiver med salami, hadde ikke så god tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...