Gå til innhold

fjerne pigmentflekker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor får jeg kjøpt dette da? Det stod at det kunne hjelpe mot bla a solskader - men ikke pigmentflekker.

Om du går inn på deres hjemmesider på Collagen@Collagen, så skal du kunne komme i kontakt med dem der. Jeg har bare hørt at det har hjulpet noen som hadde problemer med pigmentflekker..

Det kunne jo være vært et forsøk.

Annonse

Aberela er billig, rundt 60.- for en tube. Den er på resept, og man må beskytte seg mot solen mens man bruker den.

http://www.helsenett.no/Hud/Hud/Aberela

Men det står vel at dette fungerer ved solfremkalt pigmenter? Og hvis det ikke er det, fungerer det fremdeles (ved hudsykdom)?

Men det står vel at dette fungerer ved solfremkalt pigmenter? Og hvis det ikke er det, fungerer det fremdeles (ved hudsykdom)?

Grunnen til at jeg begynte å bruke produktene var jo netopp hudproblemer. Når det gjelder pigmentflekker så skal det vist fungere på den måten at flekkene blir blekere og mindre synlige ved regelmessig bruk av collagen produktene. Dette gjelder også der hvor flekkene skyldes hudsykdom. Jeg annbefaler deg å ta kontakt med dem og spørre, de kan sikkert svare deg mer konkret.

:-)

Grunnen til at jeg begynte å bruke produktene var jo netopp hudproblemer. Når det gjelder pigmentflekker så skal det vist fungere på den måten at flekkene blir blekere og mindre synlige ved regelmessig bruk av collagen produktene. Dette gjelder også der hvor flekkene skyldes hudsykdom. Jeg annbefaler deg å ta kontakt med dem og spørre, de kan sikkert svare deg mer konkret.

:-)

Nå lurte jeg på Aberela da.

• 2 uker senere...

Om du går inn på deres hjemmesider på Collagen@Collagen, så skal du kunne komme i kontakt med dem der. Jeg har bare hørt at det har hjulpet noen som hadde problemer med pigmentflekker..

Det kunne jo være vært et forsøk.

er det en mail adresse eller? skal det stå .no til slutt?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...