Freya Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har halvlangt, stritt hår, og ønsker meg litt fall/myke krøller i håret. Går det an å ta noe strukturbehandling som ikke gjør håret krusete á la 80-tallspermanent? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg får i hvert fall ikke krusete hår av permanent. 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Jeg får i hvert fall ikke krusete hår av permanent. Jeg er bare litt nervøs for det... Tok hjemmepermanent på 80-tallet, det endte med at jeg så ut som en sau... Ugh! 0 Siter
fresja Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg er bare litt nervøs for det... Tok hjemmepermanent på 80-tallet, det endte med at jeg så ut som en sau... Ugh! Det har hendt at håret har fått for mye krs. Be om svak permanent, da vel. og klemmene må ikke sitte i håret så fryktelig lenge. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg er bare litt nervøs for det... Tok hjemmepermanent på 80-tallet, det endte med at jeg så ut som en sau... Ugh! Er ikke du på dolgalleriet da. Jeg har permanent på bildet der. Ikke helt fersk da men ikke så gammel heller. 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Er ikke du på dolgalleriet da. Jeg har permanent på bildet der. Ikke helt fersk da men ikke så gammel heller. Jo, de krøllene du har der, er fine. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jo, de krøllene du har der, er fine. De er som sagt kjøpt ;o) 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 De er som sagt kjøpt ;o) Tar du vanlig permanent da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Tar du vanlig permanent da? Ja, men jeg var inne å sjekket bildet og de er litt slappere enn de er når jeg akkurat har tatt permanenten. 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Ja, men jeg var inne å sjekket bildet og de er litt slappere enn de er når jeg akkurat har tatt permanenten. Ok, jeg vil ikke ha noe mer krøller enn det du har der iallfall. Bare sånne slake bølger, hvis du skjønner hva jeg mener. 0 Siter
Gjest tenk deg om Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 men det ødelegger håret noe synsykt. Du kommer til å sitte igjen med tørt og ødelagt hår. Ikke no særlig pent.... 0 Siter
Freya Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 men det ødelegger håret noe synsykt. Du kommer til å sitte igjen med tørt og ødelagt hår. Ikke no særlig pent.... Jeg vet det... Har stripet håret tidligere, og vet hvor tørt det kan bli. Har vokst ut det meste nå da, men kanskje jeg burde vente... Æsj, har lyst på krøller. 0 Siter
Gjest tenk deg om Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet det... Har stripet håret tidligere, og vet hvor tørt det kan bli. Har vokst ut det meste nå da, men kanskje jeg burde vente... Æsj, har lyst på krøller. Jeg vet. farger håret selv hver tredje måned, så når jeg blir 50 kommer håret mitt til å se ut som tørr gress... urk! Men å bleke håret og ta permanent skal jeg ikke. Håret mitt er litt tørt fra før av også,så... Leger det med hårkur jeg Prøver i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.