Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har halvlangt, stritt hår, og ønsker meg litt fall/myke krøller i håret. Går det an å ta noe strukturbehandling som ikke gjør håret krusete á la 80-tallspermanent?

Skrevet

Jeg får i hvert fall ikke krusete hår av permanent.

Skrevet

Jeg får i hvert fall ikke krusete hår av permanent.

Jeg er bare litt nervøs for det... Tok hjemmepermanent på 80-tallet, det endte med at jeg så ut som en sau... Ugh!

Skrevet

Jeg er bare litt nervøs for det... Tok hjemmepermanent på 80-tallet, det endte med at jeg så ut som en sau... Ugh!

Det har hendt at håret har fått for mye krs. Be om svak permanent, da vel. og klemmene må ikke sitte i håret så fryktelig lenge.

Skrevet

Er ikke du på dolgalleriet da. Jeg har permanent på bildet der. Ikke helt fersk da men ikke så gammel heller.

Skrevet

Er ikke du på dolgalleriet da. Jeg har permanent på bildet der. Ikke helt fersk da men ikke så gammel heller.

Jo, de krøllene du har der, er fine. :)

Skrevet

Jo, de krøllene du har der, er fine. :)

De er som sagt kjøpt ;o)

Skrevet

De er som sagt kjøpt ;o)

Tar du vanlig permanent da?

Skrevet

Tar du vanlig permanent da?

Ja, men jeg var inne å sjekket bildet og de er litt slappere enn de er når jeg akkurat har tatt permanenten.

Skrevet

Ja, men jeg var inne å sjekket bildet og de er litt slappere enn de er når jeg akkurat har tatt permanenten.

Ok, jeg vil ikke ha noe mer krøller enn det du har der iallfall. Bare sånne slake bølger, hvis du skjønner hva jeg mener. :)

Gjest tenk deg om
Skrevet

men det ødelegger håret noe synsykt. Du kommer til å sitte igjen med tørt og ødelagt hår. Ikke no særlig pent....

Skrevet

men det ødelegger håret noe synsykt. Du kommer til å sitte igjen med tørt og ødelagt hår. Ikke no særlig pent....

Jeg vet det... Har stripet håret tidligere, og vet hvor tørt det kan bli. Har vokst ut det meste nå da, men kanskje jeg burde vente... Æsj, har lyst på krøller.

Gjest tenk deg om
Skrevet

Jeg vet det... Har stripet håret tidligere, og vet hvor tørt det kan bli. Har vokst ut det meste nå da, men kanskje jeg burde vente... Æsj, har lyst på krøller.

Jeg vet. farger håret selv hver tredje måned, så når jeg blir 50 kommer håret mitt til å se ut som tørr gress... urk! Men å bleke håret og ta permanent skal jeg ikke. Håret mitt er litt tørt fra før av også,så... Leger det med hårkur jeg ;) Prøver i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...