Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er medlem her?

Får dere logget dere inn? Jeg kommer ikke inn i dag, kom fint inn for et par dager siden. Har utført de tipsene de hadde på lager, men kommer fortsatt ikke inn.

Irriterende, skulle bestille en bok nå, tenkte jeg.

Skrevet

Har samme problemet. Tenkte jeg skulle avbestille månedens bok for hele sommeren - men den gang ei....

Gjest energix
Skrevet

Har samme problemet. Tenkte jeg skulle avbestille månedens bok for hele sommeren - men den gang ei....

Finner ikke hvor en skal avbestille månedens jeg! Kan du hjelp emeg. Jeg er medlom i Energica. Har avbestilt der før, men nå kan jeg jamen ikke finne hvor jeg gikk inn, og ikke får jeg svar fra kundeser vice heller.

Lips1365380508
Skrevet

Finner ikke hvor en skal avbestille månedens jeg! Kan du hjelp emeg. Jeg er medlom i Energica. Har avbestilt der før, men nå kan jeg jamen ikke finne hvor jeg gikk inn, og ikke får jeg svar fra kundeser vice heller.

Nå har jeg avbestilt boka, så jeg får ikke den "samme prosedyren", men du klikker bare på hovedboka på framsiden, eller "les mer", også kommer det en annen side opp, der det står "avbestill". Prøv det ;)

Lips1365380508
Skrevet

Nei, jeg kommer heller ikke inn. Får opp: Feil med databaseoppkobling.

Prøv en annen dag, eller ring til de. Men de har sikkert fikset det innen i morgen, håper vi. Nå har jeg avbestilt, så det går greit for meg...

Men irriterende å ikke komme inn når man er innstilt på det ja.. urk!;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...