cecily Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Noen andre som er medlem her? Får dere logget dere inn? Jeg kommer ikke inn i dag, kom fint inn for et par dager siden. Har utført de tipsene de hadde på lager, men kommer fortsatt ikke inn. Irriterende, skulle bestille en bok nå, tenkte jeg. 0 Siter
Gumman Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har samme problemet. Tenkte jeg skulle avbestille månedens bok for hele sommeren - men den gang ei.... 0 Siter
Gjest energix Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har samme problemet. Tenkte jeg skulle avbestille månedens bok for hele sommeren - men den gang ei.... Finner ikke hvor en skal avbestille månedens jeg! Kan du hjelp emeg. Jeg er medlom i Energica. Har avbestilt der før, men nå kan jeg jamen ikke finne hvor jeg gikk inn, og ikke får jeg svar fra kundeser vice heller. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Finner ikke hvor en skal avbestille månedens jeg! Kan du hjelp emeg. Jeg er medlom i Energica. Har avbestilt der før, men nå kan jeg jamen ikke finne hvor jeg gikk inn, og ikke får jeg svar fra kundeser vice heller. Nå har jeg avbestilt boka, så jeg får ikke den "samme prosedyren", men du klikker bare på hovedboka på framsiden, eller "les mer", også kommer det en annen side opp, der det står "avbestill". Prøv det 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nei, jeg kommer heller ikke inn. Får opp: Feil med databaseoppkobling. Prøv en annen dag, eller ring til de. Men de har sikkert fikset det innen i morgen, håper vi. Nå har jeg avbestilt, så det går greit for meg... Men irriterende å ikke komme inn når man er innstilt på det ja.. urk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.