Gjest soldansen Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er juni og jeg vurderer å ta på ullgenser når jeg skal ut. Hele himmelen er overskya og det regner. Når kommer sommerværet her til lands? Noen som kan se inn i fremtida? ;-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 August regner jeg med er som regel bra da.... 0 Siter
Gjest soldansen Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 August regner jeg med er som regel bra da.... I august. Sukk og sukk:-) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ja, du kan så spørre. Det er helt begredelig. For meg begynner nok sommeren 5. juli på Mallorca. (Og så får jeg håpe at det blir noe her til lands i august.) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 De har spådd litt sol nå til helga, osgå igjen i august. Mellom det er det vel høstvær, akkurat som nå.. Du får springe til utlandet og nyte sola der. Det skal jeg ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg satt ute og drakk kaffe i boblejakke igår jeg. 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 I fjor var det fint vær fra påske til 17. mai, og deretter fra siste uka i juli og et par-tre uker ut i august, på sør/østlandet. Det ser ut som det stemmer for i år også, været i Oslo skiftet rundt 16. mai: http://www.met.no/observasjoner/oslo/Oslo-Blindern/2005/mai/index.html Så hvis trenden er riktig, kan vi nå vente til slutten av juli før badeværet kommer :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.