Gjest Sinai Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Gjelder dette bare i påskefjellet eller? Avtalte middag i fire-femtiden og han er enda ikke hjemme. Jeg var ute i formiddag, men han sa ikke at han skulle ut i dag.Mobilen er slått av! Jeg blir så bekymret Kan det ha skjedd noe? Antageligvis er det noe fisking på gang, siden gummistøvlene er borte. Er jeg utålmodig? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er alltid lett å tenke det værste. Men som regel er det er naturlig forklaring til det hele. Han kommer nok snart. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er alltid lett å tenke det værste. Men som regel er det er naturlig forklaring til det hele. Han kommer nok snart. Jada, han gjør nok det. Jeg forstår bare ikke at det er så vanskelig å legge igjen en lapp. En gang var han borte hele natten, selv om han hadde sagt fra at han skulle komme hjem tidlig. Jeg var jo så redd for han.Det skal så lite til å sende en melding eller legge igjen en lapp. 0 Siter
carma Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jada, han gjør nok det. Jeg forstår bare ikke at det er så vanskelig å legge igjen en lapp. En gang var han borte hele natten, selv om han hadde sagt fra at han skulle komme hjem tidlig. Jeg var jo så redd for han.Det skal så lite til å sende en melding eller legge igjen en lapp. Geez.. med sånne erfaringer så hadde jeg også bekymret meg. Men så er jeg en sånn som er altfor avhengig av avtaler da - og om de brytes uten beskjed så får jeg fnatt. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Geez.. med sånne erfaringer så hadde jeg også bekymret meg. Men så er jeg en sånn som er altfor avhengig av avtaler da - og om de brytes uten beskjed så får jeg fnatt. Jeg er også sånn og det vet han. Derfor synes jeg han burde være mer hensynsfull. Når jeg er ute får jeg stadig meldinger med spørsmål om hvor jeg er og om jeg kommer snart Så han vet hvordan det er å være hjemme og vente Men jeg skal ikke kjefte når han kommer altså, jeg er ikke langsint heller 0 Siter
lurulf Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg er også sånn og det vet han. Derfor synes jeg han burde være mer hensynsfull. Når jeg er ute får jeg stadig meldinger med spørsmål om hvor jeg er og om jeg kommer snart Så han vet hvordan det er å være hjemme og vente Men jeg skal ikke kjefte når han kommer altså, jeg er ikke langsint heller Du trenger ikke kjefte, men det er lov å fortelle at du har vært redd! Forhåpentligvis har han såpass empati at han gir beskjed neste gang. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det er en dårlig egenskap å ikke si i fra om noe sånt. Jeg sier alltid i fra hvis jeg blir forsinket, selv om det ikke gjør noe at jeg kommer senere. Dette gjør jeg enkelt og greit fordi at jeg ikke vil at kona skal sitte å lure på hvorfor jeg ikke kommer og kanskje blir redd for at noe kan ha skjedd. Men ikke for det, hun har aldri bekymret seg heller da. 0 Siter
ekte nick Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jada, han gjør nok det. Jeg forstår bare ikke at det er så vanskelig å legge igjen en lapp. En gang var han borte hele natten, selv om han hadde sagt fra at han skulle komme hjem tidlig. Jeg var jo så redd for han.Det skal så lite til å sende en melding eller legge igjen en lapp. Er det samboeren din du snakker om? Jeg ville virkelig satt hardt mot hardt hvis en samboer oppførte seg så respektløst mot meg. Det har da virkelig med alminnelig høflighet å gjøre at man gir beskjed, slik at den andre ikke går og bekymrer seg! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Du trenger ikke kjefte, men det er lov å fortelle at du har vært redd! Forhåpentligvis har han såpass empati at han gir beskjed neste gang. Han kom igjen halv åtte tiden i går. Ringte ca en time før. Han hadde vært på fisketur uten dekning på mobilen. Som han sier -" det værste er at du ikke blir sint, men skuffa" Han lovte å legge igjen lapp en annen gang. Så spiste han den kalde middagen sin:) 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Han kom igjen halv åtte tiden i går. Ringte ca en time før. Han hadde vært på fisketur uten dekning på mobilen. Som han sier -" det værste er at du ikke blir sint, men skuffa" Han lovte å legge igjen lapp en annen gang. Så spiste han den kalde middagen sin:) Godt at det ikke hadde skjedd noe! Flott at han reagerte sånn da og lovte å legge igjen beskjed. Får håpe han husker det neste gang:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.