Gjest Snart student... Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hei Har nemlig søkt på Revisorstudiet.. Lurer litt på hvordan det er, er det tøft studie? Veldig vanskelig? Er takknemlig for tilbakemelding.. mvh 0 Siter
Cillimor Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har ikke søkt, har ikke tenkt å søke, men har hørt at det er lurt å få med seg forkurset i matte de setter opp før skolen starter. 0 Siter
trallalaaa Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har ikke søkt, har ikke tenkt å søke, men har hørt at det er lurt å få med seg forkurset i matte de setter opp før skolen starter. Hei! Om det er BI dere tenker på så er det mulig jeg kan være litt til hjelp Første året er stort sett identisk uansett hvilken studieretning du tar. (Selv går jeg 2 året på en annen BI-linje og trives veldig godt med det). Uansett.. rådet mitt er; har du hatt 2mx/ 2my trenger du sannsynligvis ikke forkurset, med mindre det er "noen år siden" da, og man føler for en oppfriskning... For min del, som ikke hadde hatt matte på 8 år når jeg begynte på skole igjen var matte forkurs veeeeeldig nyttig... Send meg gjerne mail på [email protected] om jeg kan være til mere hjelp -Og lykke til med studiene!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.