Gjest trultemor25 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har nå fått en dyp respekt for dere som strikker sokker. Shit, detta er vanskelig! 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har aldri begitt meg ut på det, det ser dødsvanskelig ut. Burde egentlig prøvd da jeg bodde hos mutter, så kunne jeg fått hjelp når jeg satt fast. (Eh, hele tida...) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har aldri begitt meg ut på det, det ser dødsvanskelig ut. Burde egentlig prøvd da jeg bodde hos mutter, så kunne jeg fått hjelp når jeg satt fast. (Eh, hele tida...) Og det værste er jo at man må strikke 2!! Jeg har bare kommet halvveis på den kanten, jeg har ikke engang BEGYNT på det som virkelig er vanskelig! 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Og det værste er jo at man må strikke 2!! Jeg har bare kommet halvveis på den kanten, jeg har ikke engang BEGYNT på det som virkelig er vanskelig! Hehe... Jeg strikka lue og votter (uten tommel), det var mye lettere. Strikka 4 votter, og 2 ligna sånn passelig mye. 0 Siter
fresja Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Sokker til voksne og store barn er enkelt, har vel knapt strikket til baby. Men det er nok bare å følge oppskriften! 0 Siter
lurulf Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har strikket en del tidligere. Sokker var det vanskeligste å prøve seg på. Ikke minst fordi oppskriftene på hælen ofte er dårlig forklart. Men ikke gi deg, det går bedre når du har gjordt det noen ganger. En periode brukte jeg å gi sokker og små votter (uten tommel) som babygave, men det er en stund siden nå. Kanskje jeg lar meg inspirere av deg til å ta det opp igjen 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Og når man først har strikket en del par, er man så hekta på hjemmestrikka, gode ullsokker at intet annet duger. Bare spør svigerfar... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.