Gjest Uerfaren dame Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skal snart invistere i flatskjerm. Jeg er opptatt av billedkvalitet og god lyd. Hva bør jeg velge og ikke velge. Tips tas i mot med takk. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Så vidt jeg vet så må man opp i store størrelser og høye priser for at det er noe vits i å kjøpe plasma. 0 Siter
Juneau Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Litt grovt sagt: LCD-skjerm under 32 tommer - plasma fra 32 tommer og over. Drit i lyden på TV'en - den kan du alltids koble via stereoanlegget eller via et hjemmekinoanlegg og få topp lyd. Konsentrer deg om bildekvalitet. Plasma bruker mere strøm, og har kortere levetid enn LCD. LCD-skjermer risikerer å få enkelte døde pixler. En plasmaskjerm kan "brenne" fast skyggebilde dersom samme bilde står på i lengre tid. Dersom du er VIRKELIG interessert i bildekvalitet, og ikke synes prisen er viktigste kriterium, så kan du titte på denne Philips'en her - den koster rundt 32.000,- Link: http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3D32pf9986_12_no_consumer%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fno_NO%2Fcategories%3Ccatalog_no_consumer%2Fcategories%3Ctv_gr_no_consumer%2Fcategories%3Cflat_tv_ca_no_consumer%26&productId=32PF9986_12_NO_CONSUMER&activeCategory=TV_GR_NO_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=no&country=NO&catalogType=CONSUMER&proxybuster=PVQDKQYECFYJHJ0RMRESHP3HKFSEKI5P 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skal du ha skjerm til datamaskinen, eller TV? En flatskjerm, sier du, så da går jeg ut fra det er en dataskjerm du mener. Da er det kun LCD. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skal du ha skjerm til datamaskinen, eller TV? En flatskjerm, sier du, så da går jeg ut fra det er en dataskjerm du mener. Da er det kun LCD. Iom at hun snakker om bildekvalitet og god lyd, så er det vel tvilsomt om det er en pc-skjerm hun tenker på. "...................................." 0 Siter
Gjest Uerfaren dame Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skal du ha skjerm til datamaskinen, eller TV? En flatskjerm, sier du, så da går jeg ut fra det er en dataskjerm du mener. Da er det kun LCD. Tv skal jeg ha...ikke PC. Så du skjønner er ikke inne på så mye annet enn jeg har hørt om plasma og LCD i forbindelse med flatskjerm. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Iom at hun snakker om bildekvalitet og god lyd, så er det vel tvilsomt om det er en pc-skjerm hun tenker på. "...................................." TV er TV og flatskjerm forbinder jeg med datamaskiner. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Tv skal jeg ha...ikke PC. Så du skjønner er ikke inne på så mye annet enn jeg har hørt om plasma og LCD i forbindelse med flatskjerm. Da går du for LCD. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 TV er TV og flatskjerm forbinder jeg med datamaskiner. Men man snakker sjelden eller aldr om "lyd" i forbindelse med en dataskjerm. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.