Gjest lOveOfcOffee Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Mine favoritter er kaffe latte og iskaffe på boks. Lurer på om det stemmer at svart kaffe er på vei ut. Har du kaffe eller kaffedrikk-favoritter? Hva bestiller du på kafe? Hva drikker du hjemme? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Svart kaffe. "................................" 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Liker all type kaffe jeg. Men får/ må jeg velge er vel latte er sikker vinner- vel og merke dersom skummet er bra! Mange dårlige skummere i bransjen. 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hjemme: maler bønnene selv, varierer type, og lager da svart kaffe. På "ordentelig kaffebar": Latte, ismocca om sommeren, og nestegang skal jeg prøve en dobbel Cortado etter anbefaling fra Mariaflyfly :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker kaffe latte, cappucino, kaffe mocca eller iskaffe. Hjemme liker jeg best nykvernet kaffe med en skvett melk. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 På kafe prøver jeg å variere, tar gjerne noe som jeg ikke har prøvd før:) Hjemme drikker jeg svart kaffe. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg drikker helst espresso av italienskbrent kaffe. Og svart vanlig kaffe. Ikke noe latte her i gården. 0 Siter
bb71 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Alle slag! Helst latte og mocca ute og vanlig svart hjemme. Hvordan det forresten? 0 Siter
kalle kun Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Drikker du type kaffe etter hva som er in?? Snodig. Jeg drikker det jeg liker best jeg enten det er på mote eller ikke. Hjemme drikker jeg alltid kaffen svart. På kafé blir det ofte latte med sirup eller kaffe mocca. Eller cappucino. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Drikker alle typer, alt etter humør og tilbud. Helgefrokost hjemme eller en ettermiddag på kafé blir det gjerne caffe latte. Etter middag på restaurant blir det espresso, og på jobb vanlig kaffe. Noen ganger blir det cappucino eller cortado også. 0 Siter
Gjest girlie23 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 kaffe latte med vanilje og hasselnøtt! nam! godteri! 0 Siter
ariadne Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Dobbel espresso eller en cortado på café, samskipnadens kaffe på kantina. Jeg lager sjelden kaffe til meg selv hjemme, men lager espresso i Bialetti-kanne de gangene jeg gjør det. Når jeg har gjester lager jeg espresso eller i presskanne, alt etter som. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg drikker svart traktekaffe hjemme. Ute drikker jeg cappucino eller latte. Og noen ganger en mocca. 0 Siter
Soria Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg koker kaffe og drikker den svart. Drikker også vanlig svart kaffe ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.