Gjest tusen takk svar! Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (ansträngningsinkontinens=stressinkontinens) Hvilken type inkontinens er träningsinkontinens? Håper noen vet dette, da jeg holder på med en oppgave der oppgaveteksten er svensk. Og det er viktig at jeg skriver om rett type inkontinens..... 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Treningsinkontinens? Altså ved trening/anstrengelser...? 0 Siter
Gjest Tror jeg da.. Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Stress inkontinens, dvs tendens til å lekke urin når man nyser, ler, anstrengelser osv.. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Treningsinkontinens? Altså ved trening/anstrengelser...? Er trägning det samme som trening? Trodde det hadde noe med at man måtte noe jeg. 0 Siter
Gjest tusen takk for svar! Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Treningsinkontinens? Altså ved trening/anstrengelser...? "Trängning", ikke trening (tor jeg). Det er ingen type som heter det. Men jeg lurte på om det kanskje var harstverksinkontinens (urge)? 0 Siter
Gjest tusen takk for svar! Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Stress inkontinens, dvs tendens til å lekke urin når man nyser, ler, anstrengelser osv.. Det er ansträngningsinkontinens. 0 Siter
Gjest Tror jeg da.. Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er ansträngningsinkontinens. Hm, da er kanskje det andre urge-inkontinens, står det ingenting om hvordan symptomene opptrer, så er det litt lettere å ressonere..? Urge inkontinens er jo på godt norsk overaktiv blære, dvs at man (nesten) ikke rekker doen fordi trangen blir så intens når man må tisse. 0 Siter
Gjest tusen takk for svar! Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hm, da er kanskje det andre urge-inkontinens, står det ingenting om hvordan symptomene opptrer, så er det litt lettere å ressonere..? Urge inkontinens er jo på godt norsk overaktiv blære, dvs at man (nesten) ikke rekker doen fordi trangen blir så intens når man må tisse. Jeg skal skrive om det, så det står ingen stikkord.... Men jeg leter på alta vista. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Er trägning det samme som trening? Trodde det hadde noe med at man måtte noe jeg. Jeg misset selvfølgelig den g-en. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 "Trängningsinkontinens är när man plötsligt känner sig kissnödig och inte kan hålla sig tills man hinner på toaletten" google.com er plassen å søke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det kan ikke være såkalt overaktiv blære da? At vedkommende veldig brått får trang til å late vannet og ofte ikke rekker å komme seg på do. 0 Siter
Gjest tusen takk for svar! Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det kan ikke være såkalt overaktiv blære da? At vedkommende veldig brått får trang til å late vannet og ofte ikke rekker å komme seg på do. Jo, det er visst det! 0 Siter
Gjest tusen takk for svar! Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 "Trängningsinkontinens är när man plötsligt känner sig kissnödig och inte kan hålla sig tills man hinner på toaletten" google.com er plassen å søke. Det var det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.