737 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Nå lurer jeg fært. alle sier forskjellig. noen sier det er like ille som røyk, andre sier det ikke er farlig i det hele tatt. noen sier det bare kan være skadelig på leppa, andre sier man kan få kreft. hva er sant? 0 Siter
Gjest prøv å slutte med snus Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Sakset ut fra en side: Snus gjør deg mer avhengig av nikotin enn røyking. En snuser er ofte en kronisk nikotinfange. I Sverige bruker gjennomsnittssnuseren snus kontinuerlig mer enn 13 timer i døgnet. Gjennom svelget og i blodet får de i seg mye mer nikotin enn røykere. En dose porsjonssnus inneholder 8 mg nikotin, flere ganger så mye nikotin som en sigarett. Og i motsetning til vanerøykere vil snuseren konstant ha en dose snus i munnen. Snus-nikotinistene klarer ikke å begrense bruken av snus. Var det svar nok til spørsmålet ditt?? Det er UTROLIG stygt å snuse syns jeg. "Overleppa" ser ikke ut, buler ut, og ser helt forferdelig, + at snus ofte sklir ned, og syns. Nei takk. Hvis jeg skulle velge, hadde jeg røykt istedentfor. Heldigvis gjør jeg ingen av delene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.