Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøv å slutte med snus

Sakset ut fra en side:

Snus gjør deg mer avhengig av nikotin enn røyking. En snuser er ofte en kronisk nikotinfange. I Sverige bruker gjennomsnittssnuseren snus kontinuerlig mer enn 13 timer i døgnet. Gjennom svelget og i blodet får de i seg mye mer nikotin enn røykere. En dose porsjonssnus inneholder 8 mg nikotin, flere ganger så mye nikotin som en sigarett. Og i motsetning til vanerøykere vil snuseren konstant ha en dose snus i munnen. Snus-nikotinistene klarer ikke å begrense bruken av snus.

Var det svar nok til spørsmålet ditt??

Det er UTROLIG stygt å snuse syns jeg. "Overleppa" ser ikke ut, buler ut, og ser helt forferdelig, + at snus ofte sklir ned, og syns. Nei takk. Hvis jeg skulle velge, hadde jeg røykt istedentfor. Heldigvis gjør jeg ingen av delene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186943-snus/#findComment-1282552
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...