Osiris Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har noen en god variant å anbefale? Er godt kjent med selvbruning i ansikt og da sverger jeg til Dior. Men jeg tenkte spraye leggene, og har aldri testet noen sprayvarianter. Men det har nok noen av dere? 0 Siter
Gjest vil bli brun nå Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hvis man tar spraybrun i frisørsalong, hvor lenge holder den da? Føler meg bleik!! Jeg dusjer hver morgen hvis det har noe å si.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hvis man tar spraybrun i frisørsalong, hvor lenge holder den da? Føler meg bleik!! Jeg dusjer hver morgen hvis det har noe å si.. Ca en uke har jeg hørt 0 Siter
Gjest vil bli brun nå Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ca en uke har jeg hørt Gosj, bortkasede penger med andre ord? Hva kan jeg ellers gjøre? 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Gosj, bortkasede penger med andre ord? Hva kan jeg ellers gjøre? hva med solarium? 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Dior sin spray er veldig bra! Har aldri brukt sprayen til Dior, men jeg liker selvbruningskremen veldig godt. Tenker jeg kjøper sprayen i Dior også. Takk skal du ha 0 Siter
Spenning Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Skal du ha en sikkelig spraying på salong koster det like mye som en uke i syden, takke meg til syden. Hvis du så Big Brother så du virkningen og hvor lenge den varte, max 10 dager. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Skal du ha en sikkelig spraying på salong koster det like mye som en uke i syden, takke meg til syden. Hvis du så Big Brother så du virkningen og hvor lenge den varte, max 10 dager. Jeg har ikke tenkt å ta spraying på salong. Jeg tenker å kjøpe en spray for å få litt farge på leggene. Har fått litt farge på overkroppen, men det tar sålang tid før jeg får farge på beina. 0 Siter
Gjest vil bli brun nå Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 hva med solarium? Tør ikke,er redd føflekkene:/ 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Dior sin spray er veldig bra! Sjekka Strawberrynet og de har den ikke. Da må jeg innom ett parfymeri. Ugh! 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 tenkte jeg skulle kjøpe Dior, men oppdaga at Strawberrynet har Clarins sin spray med 50% avslag, Koster 96 norske kroner, og det er jo billig. Har noen prøvd den selvbruningssprayen? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ser ikke noen fordel med spray, du må uansett bruke hender til å jevne ut.. Liker Fakte It fra Body shop. Eller Lancome til ansiktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.