Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god variant å anbefale? Er godt kjent med selvbruning i ansikt og da sverger jeg til Dior. Men jeg tenkte spraye leggene, og har aldri testet noen sprayvarianter. Men det har nok noen av dere?

Gjest vil bli brun nå
Skrevet

Hvis man tar spraybrun i frisørsalong, hvor lenge holder den da? Føler meg bleik!! Jeg dusjer hver morgen hvis det har noe å si..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis man tar spraybrun i frisørsalong, hvor lenge holder den da? Føler meg bleik!! Jeg dusjer hver morgen hvis det har noe å si..

Ca en uke har jeg hørt

Gjest vil bli brun nå
Skrevet

Ca en uke har jeg hørt

Gosj, bortkasede penger med andre ord? Hva kan jeg ellers gjøre?

Gjest marthe02
Skrevet

Gosj, bortkasede penger med andre ord? Hva kan jeg ellers gjøre?

hva med solarium?

Skrevet

Dior sin spray er veldig bra!

Har aldri brukt sprayen til Dior, men jeg liker selvbruningskremen veldig godt. Tenker jeg kjøper sprayen i Dior også. Takk skal du ha

Skrevet

Skal du ha en sikkelig spraying på salong koster det like mye som en uke i syden, takke meg til syden. Hvis du så Big Brother så du virkningen og hvor lenge den varte, max 10 dager.

Skrevet

Skal du ha en sikkelig spraying på salong koster det like mye som en uke i syden, takke meg til syden. Hvis du så Big Brother så du virkningen og hvor lenge den varte, max 10 dager.

Jeg har ikke tenkt å ta spraying på salong. Jeg tenker å kjøpe en spray for å få litt farge på leggene. Har fått litt farge på overkroppen, men det tar sålang tid før jeg får farge på beina.

Gjest vil bli brun nå
Skrevet

hva med solarium?

Tør ikke,er redd føflekkene:/

Skrevet

Dior sin spray er veldig bra!

Sjekka Strawberrynet og de har den ikke. Da må jeg innom ett parfymeri. Ugh!

Skrevet

tenkte jeg skulle kjøpe Dior, men oppdaga at Strawberrynet har Clarins sin spray med 50% avslag, Koster 96 norske kroner, og det er jo billig.

Har noen prøvd den selvbruningssprayen?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ser ikke noen fordel med spray, du må uansett bruke hender til å jevne ut..

Liker Fakte It fra Body shop. Eller Lancome til ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...