Gjest rose26 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er 26 år og har vært singel i 7 år. Har hatt et forhold som varte i 2 år uten sex. Har vært utsatt for overgrep i barndommen og senere voldtatt og forsøkt voldtatt. Nå er kjempeskeptisk mot alle menn. Ønsker ikke å leve alene resten av livet, men jeg tør ikke stole på menn. Er flere som er interessert i meg, men jeg tør aldri sette meg selv i situasjoner der jeg er alene sammen med dem eller noe kan skje... Har lenge tenkt på hvorfor jeg aldri finner meg noen, men nå vet jeg at grunnen er at jeg trekker meg unna så snart det blir intimt. Føler situasjonen er håpløs... Hva skal jeg gjør? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186957-hvordan-kan-en-stole-p%C3%A5-en-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dog1365380703 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Ser at du ikke har fått noen svar, og det er litt leit :-( Jeg er kanskje ikke den rette til å svare siden jeg selv er mann men håper det er i orden for deg likevel... Nå skal jeg fortelle hvordan JEG som mann og som person ville reagere. Her må jeg være erlig med deg så tilgi meg hvis du ikke liker det jeg skriver: Hvis du hadde fortalt meg det ville jeg selvfølgelig prøvd å gjøre alt for å støtte deg og gi deg tid. (for meg er sammholdet vigtisgt) Men så, etter en tid hvis alt var og ble "det samme", så ville jeg like at min partner ville si noe slik som "det er ingen ting i veien med deg eller min kjærlighet til deg...jeg trenger bare tid" Slike ord burde gi ny inspirasjon og trygghet også for den som du ville skulle være tålmodig. Naturen er bare slik at vi vil gjerne føle at vi er verd noe og ofte kan ord gjøre underverker. Både for deg og din partner. Det du har vært utsatt for kan selfølgelig ikke sammenlignes med bare det å "bli avvist" for partneren, men noen ganger er vi dumme og trenger kanskje å få høre at det er ikke p.g.a. at vi ikke har evnen til å tilfredstille, men rett og slett fordi partneren ikke er rede til det. Enten det skulle være "Mel Gibson" eller bare "kjedelige" meg. Vi er bare enkle individer som tenker forkjellig. Du trenger forståelig nok ekstra trygghet fra en mann. Noen menn trenger ekstra trygghet fra en kvinne. Alt etter hva man har opplevd. Det du trenger er en tålmodig mann som tror på seg selv og har tid til å vente. Kanskje en liten "belønning" til en tålmodig mann kan være nettopp det å la ham få føle seg viktig for deg også? En som meg foreksempel hadde sikkert blitt et problem for deg. Ikke fordi jeg ikke kan vente på sex, men rett og slett fordi jeg ville trodd det var fordi du ikke likte meg (hvis ikke du snakket ordentlig ut om det da) Jeg er ikke redd for at noen her skal lese dette og syntes dette var tull å skrive av en mann. Det vigtigste for meg er å være en ERLIG mann... Vær så snill å les dette godt så du ikke misforstår noe. Håper det kan være litt til hjelp... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186957-hvordan-kan-en-stole-p%C3%A5-en-mann/#findComment-1297081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rose26 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei Ser at du ikke har fått noen svar, og det er litt leit :-( Jeg er kanskje ikke den rette til å svare siden jeg selv er mann men håper det er i orden for deg likevel... Nå skal jeg fortelle hvordan JEG som mann og som person ville reagere. Her må jeg være erlig med deg så tilgi meg hvis du ikke liker det jeg skriver: Hvis du hadde fortalt meg det ville jeg selvfølgelig prøvd å gjøre alt for å støtte deg og gi deg tid. (for meg er sammholdet vigtisgt) Men så, etter en tid hvis alt var og ble "det samme", så ville jeg like at min partner ville si noe slik som "det er ingen ting i veien med deg eller min kjærlighet til deg...jeg trenger bare tid" Slike ord burde gi ny inspirasjon og trygghet også for den som du ville skulle være tålmodig. Naturen er bare slik at vi vil gjerne føle at vi er verd noe og ofte kan ord gjøre underverker. Både for deg og din partner. Det du har vært utsatt for kan selfølgelig ikke sammenlignes med bare det å "bli avvist" for partneren, men noen ganger er vi dumme og trenger kanskje å få høre at det er ikke p.g.a. at vi ikke har evnen til å tilfredstille, men rett og slett fordi partneren ikke er rede til det. Enten det skulle være "Mel Gibson" eller bare "kjedelige" meg. Vi er bare enkle individer som tenker forkjellig. Du trenger forståelig nok ekstra trygghet fra en mann. Noen menn trenger ekstra trygghet fra en kvinne. Alt etter hva man har opplevd. Det du trenger er en tålmodig mann som tror på seg selv og har tid til å vente. Kanskje en liten "belønning" til en tålmodig mann kan være nettopp det å la ham få føle seg viktig for deg også? En som meg foreksempel hadde sikkert blitt et problem for deg. Ikke fordi jeg ikke kan vente på sex, men rett og slett fordi jeg ville trodd det var fordi du ikke likte meg (hvis ikke du snakket ordentlig ut om det da) Jeg er ikke redd for at noen her skal lese dette og syntes dette var tull å skrive av en mann. Det vigtigste for meg er å være en ERLIG mann... Vær så snill å les dette godt så du ikke misforstår noe. Håper det kan være litt til hjelp... Lykke til Takk for at du gadd å svare, i motsetning til de andre som skriver her. Skulle ønske flere menn var som deg.Kanskje er det mange av dere der ute, bare at jeg ikke har funnet en slik enda. Jeg velger å tro på det :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186957-hvordan-kan-en-stole-p%C3%A5-en-mann/#findComment-1299015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dog1365380703 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for at du gadd å svare, i motsetning til de andre som skriver her. Skulle ønske flere menn var som deg.Kanskje er det mange av dere der ute, bare at jeg ikke har funnet en slik enda. Jeg velger å tro på det :-) Du finner nok en grei en skal du se :-) Det er bare litt vanskelig av og til å vite helt hva den andre vil og ikke vil. Det vises desverre også så mye i media som kan få enhver til å begynne å lure...selv om man er mann. Å finne den rette som man kan stole på er ofte vanskelig. For er man først blitt glad i noen er det vanskelig å være fornuftig å se hvordan de EGENTLIG er. Man vil helst si til seg selv at man har det godt. Tror også at de som ikke fremhever seg selv så mye er de "stødigste" også. Men de som ikke gjør så mye av seg er dog heller ikke så lett å få øye på. Ofte kan det sikkert være lurt å "skifte jaktmarker" Lykke til min venn *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186957-hvordan-kan-en-stole-p%C3%A5-en-mann/#findComment-1300618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.