Gjest uffeuffe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det skjer noe med kroppen min nå som jeg ikke kan forklare. Jeg er redd, og har ikke opplevd dette før. For å få med meg alt skriver jeg kort hvordan det begynte. Jeg er i forsvaret på Ørlandet utenfor Trondheim. Folk i gangen der jeg bor begynte å bli litt småsyke. Litt vondt i halsen, etc. Noe som vanligvis kan komme og gå. Greit tenkte jeg. Jeg begynte så forrige søndag å få vondt i halsen, og dagen etterpå var jeg stiv og slapp i kroppen. Dette gikk over etter et par dager med avslapping og søvn. Det føltes som jeg ble bedre, men på torsdag begynte det vonde som jeg følte i halsen å gå nedover. Det føltes som jeg ble sår og hes nedover lungene. Men så på fredag begynte det å skje ting som er helt uvanlig for meg. Jeg satt og så på film. Så kjenner jeg at det føles ut som om pusterøret strammes litt sammen. Så stiger temperaturen i kroppen veldig fort, samtidig som det føles ut som om hele kroppen stopper opp. Jeg puster inn, men det føles ut som jeg puster i universet og at det jeg puster ikke gir meg noenting. Så jeg går fort inn til pappa på kjøkkenet automatisk og sier at det er noe galt med kroppen min. Jeg tar et pust til, men det føles fortsatt som om det ikke gir meg noe. Så han legger meg på gulvet og ringer legen. Jeg skjelver og fryser veldig. Vi kjører til legen. De finner ingenting i blodet, og sier at det kan komme av stress på jobben. Jeg slår meg litt til ro med at det kan være det. Jeg reiser så med toget opp til Gardermoen på lørdag og venter på morfar. Jeg blir fort sliten av å gå og bære bagasjen min. Når jeg stopper opp ved parkeringsplassen og venter blir jeg plutselig veldig svimmel og har vanskelig får å stå normalt og rolig. Denne svimmelheten har fortsatt og har jeg ennå. Jeg kan ikke kjøre bil, for da blir jeg svimmel med en gang. OG, det verste: Denne følelsen av at hele systemet mitt stopper opp fortsetter. Det skjer flere ganger om dagen. Det er som om hele kroppen vrenger seg og at alt stopper. Akkurat som om hjertet ikke pumper noe blod. Og denne følelsen av at det jeg puster ikke gir meg noe. Litt vanskelig å puste også. Selve hendelsen med pusten varer fra 10 sekunder til 30 sekunder. Alt fra ett innpust til 4-5. Og mens dette holder på er det akkurat som noen roter oppe i hodet mitt og krønsjer hjernen min. Det er akkurat som om jeg ikke er helt til stedet. Nesten som feber-mareritt. Bare at jeg merker det fysisk i kroppen også. Hva er feil med meg?? uff. Håper så gjerne på svar fra noen som har opplevd noe lignende, eller fra noen som kanskje vet hva det kan skyldes. mvh Gutt 20 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186959-hva-skjer-med-kroppen-min-uff/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uffeuffe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noe annet som skjer er at hodet mitt føles veldig varmt og tungt, og jeg skvetter av alt rundt meg. Lyder, og sånnt. Jeg er nesten litt fjern. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186959-hva-skjer-med-kroppen-min-uff/#findComment-1282682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noe annet som skjer er at hodet mitt føles veldig varmt og tungt, og jeg skvetter av alt rundt meg. Lyder, og sånnt. Jeg er nesten litt fjern. Kom deg til legen,og krev en grundig utredning på sykehuset! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186959-hva-skjer-med-kroppen-min-uff/#findComment-1284012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.