Gjest prust Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har noen av dere erfaringer med å kjøpe og sette opp små hytter som de selger f.eks. på Plantasjen? Finnes det andre forhandlere som selger liknende typer? Hva slags underlag trenger en på sånne bygg? Må en ha byggetillatelse? Ser for meg ei lita hytte på 12-20 m2, med sengeplass til 4-6 personer. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi satte opp en Alaska gjestehytte (2,5 x 3 m)for to år siden. Du trenger ikke byggemelding dersom hytta er under 20 kvm (tror jeg det er). Men nabovarsel må til dersom hytta blir plassert nærmere enn 4 m fra tomtegrensa. Tror det er slik. Og hytta er både praktisk og fin. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi satte opp en Alaska gjestehytte (2,5 x 3 m)for to år siden. Du trenger ikke byggemelding dersom hytta er under 20 kvm (tror jeg det er). Men nabovarsel må til dersom hytta blir plassert nærmere enn 4 m fra tomtegrensa. Tror det er slik. Og hytta er både praktisk og fin. Hvor mye kostet den, og hvor kjøpte dere den? 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvor mye kostet den, og hvor kjøpte dere den? Vi kjøpte den på Plantasjen. Den var nedsatt fra 13000 til 10000 da, men det er den visst stadig vekk ... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi kjøpte den på Plantasjen. Den var nedsatt fra 13000 til 10000 da, men det er den visst stadig vekk ... Takk! Den vi har sett på er på 15 m2 og koster 17000 på Plantasjen. Kanskje vi kan håpe på litt rabatt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.