Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest xanda
Skrevet

Har lest hele tråden som handler om dama som fikk en mann fra internett i senga til seg. Selv om tråden handlet mer om skrivefeil syntes jeg den var interessant. Jeg har nemlig en venninne som har gjort akkurat dette samme i hvert fall to ganger. Jeg lurer på om dette er vanlig?????? Er det bare jeg som er vettskremt ved tanken, og synes dette er galskap? Ser egentlig ikke forskjellen på dette og prostitusjon, men det fnyser min venninne av og sier at det kan ikke sammenlignes. Dette er ons for henne på samme måte og å gå på byen og treffe noender. Det greier ikke jeg heller.

Skrevet

Hvis hun tar betalt eller betaler andre for sexen er det prostitusjon, hvis ikke er der bare...frisinnethet? ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor blander du inn prostitusjon, dersom hun har sex for sin egen gledes skyld?

Skrevet

Hvorfor blander du inn prostitusjon, dersom hun har sex for sin egen gledes skyld?

Hehe, delvis enig - men det paradoksale i dette tilfellet var jo at hun ikke fikk noe glede av det selv.

Han bare kom, kjørte på for sin egen velværes skyld og kledde på seg og dro igjen.

Da minner det om ett eller annet annet - og så gratis, til og med.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, delvis enig - men det paradoksale i dette tilfellet var jo at hun ikke fikk noe glede av det selv.

Han bare kom, kjørte på for sin egen velværes skyld og kledde på seg og dro igjen.

Da minner det om ett eller annet annet - og så gratis, til og med.

Hvordan vet du at hun ikke fikk noen glede av det selv?

Uansett glede - så lenge dette var ønsket av begge, og det ikke var snakk om noen motytelser, har det ingen ting med prostisjon å gjøre.

Skrevet

Jeg ser ingen forskjell på dette og skaffe seg en ons på byen. Hva er forskjellen da?

Begge partnerne er ukjent på forhånd.

Eneste forskjellen er at ved sjekking over internett så er det ikke sikkert partnerne har sett hverandre før, hvis de ikke ha cam da.

Det ene er vel ikke mer umoralsk enn det andre.

Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke fikk noen glede av det selv?

Uansett glede - så lenge dette var ønsket av begge, og det ikke var snakk om noen motytelser, har det ingen ting med prostisjon å gjøre.

Hun skriver jo selv i tråden at det ikke var vellykket siden han bare gjorde seg ferdig selv og bare dro uten å ha tilfredstilt henne.

Er enig i at det ikke er prostitusjon fra hennes ståsted. Men måten denne typen oppførte seg på, får meg til å lure litt på hvordan han så på "opplegget".

skorpionfisken
Skrevet

Det er ikke prostitusjon med mindre hun tar betalt for det. Evt hvis hun betaler for det er det han som er prostituert.

Jeg bor sammen med min mann fra internett....

Skrevet

Et lite poeng du har der... Hun ble vel ihvertfall utnyttet siden han bare gjorde dette for egen del. Skulle tro de fleste sånne nettreff er til gjensidig glede - og ikke utnyttende. Men prostitusjon er det jo ikke da!

Skrevet

Det er ikke prostitusjon med mindre hun tar betalt for det. Evt hvis hun betaler for det er det han som er prostituert.

Jeg bor sammen med min mann fra internett....

Du bor sammen med en mann du traff på internett? Deler dere alle utgifter likt eller hva kaller man det ellers? *med et lite glimt i øyet*

Skrevet

Jeg tror det kan bli en bedre ONS når man treffes på nettet enn på byen, fordi man tør å utveksle intime betroelser og ønsker på forhånd.

Jeg tror neppe jeg hadde våget å snakke om slikking og stillinger over et bord i baren, men jeg kunne godt ha gjort det på nettet.

Spørs bare om jeg hadde feiga ut og aldri turt å møte fyren i virkeligheten...

Det ser ut som om nettet blir en stadig vanligere møteplass.

Noen ønsker seg et fast forhold, noen vil bare ha en enkeltopplevelse og noen vil ha venner.

Det er naturlig at man også bruker nettet for å treffe sexpartnere. Skjønner ikke koblingen til prostitusjon. Man tar da vel ikke betalt, og møter da vel bare de man tenner på?

Og det går godt an å tenne på en person pr. mail. Det er ikke bare utseendet som skaper tenning.

skorpionfisken
Skrevet

Du bor sammen med en mann du traff på internett? Deler dere alle utgifter likt eller hva kaller man det ellers? *med et lite glimt i øyet*

Det går kanskje litt "in natura" begge veier til tider.... :-)

Skrevet

Hun skriver jo selv i tråden at det ikke var vellykket siden han bare gjorde seg ferdig selv og bare dro uten å ha tilfredstilt henne.

Er enig i at det ikke er prostitusjon fra hennes ståsted. Men måten denne typen oppførte seg på, får meg til å lure litt på hvordan han så på "opplegget".

"Men måten denne typen oppførte seg på, får meg til å lure litt på hvordan han så på "opplegget"."

Men slikt kan vel også hende etter et møte på byen?

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...