Gjest bananarama Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Finnes det ulike minnestørrelser på sim-kort til mobiltelefon? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 I gamle dager, til de første gsm telefonene, så brukte man hele det kortet man nå knekker ut kortet av. "..................................." 0 Siter
oslogutt Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Simkort som er 8-10 år gamle er litt større enn nyere simkort. Forskjellen er ikke stor, bare noen millimeter. Oppdaget det ved bytte av mobil for et par år siden. Men det er vel ikke mange slike simkort i bruk lenger? 0 Siter
Gjest lagringskapasitet Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Simkort som er 8-10 år gamle er litt større enn nyere simkort. Forskjellen er ikke stor, bare noen millimeter. Oppdaget det ved bytte av mobil for et par år siden. Men det er vel ikke mange slike simkort i bruk lenger? Hun spør om minnestørrelse, altså lagringskapasitet, og ikke fysisk størrelse. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja. Nyere kort har større lagringskapasitet enn eldre kort. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hun spør om minnestørrelse, altså lagringskapasitet, og ikke fysisk størrelse. Det burde hun ha spesifisert... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det burde hun ha spesifisert... hun skrev faktisk "minnestørrelse" !? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 hun skrev faktisk "minnestørrelse" !? Ah, my bad 0 Siter
Gjest pjoltergjest Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Mitt er bare 1,8x2,4 cm. Syns det er stort nok. 0 Siter
oslogutt Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hun spør om minnestørrelse, altså lagringskapasitet, og ikke fysisk størrelse. Du har rett. Jeg så og tenkte feil. Men som svar på det første spørsmålet: Telenor har ihvertfall i flere år hatt tilbud om spesielle sim-kort med plass til 250 navn istedet for de vanlige 100. Tror du måtte være med på en av de spesielle oppleggene deres for å få dette. 0 Siter
Gjest bananarama Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hehe...takk for svar alle sammen! Fint å se at jeg blir forsvart også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.