Gå til innhold

Linser som varer hele året?

Anbefalte innlegg

Gjest Haifa
Skrevet

Hei,

jeg skal kjøpe meg fargelinser, UTEN styrke, og lurer på hvilket merke jeg skal gå for?

Er ikke interessert i en linse jeg må bytte ut hver måned. Er ikke linse-bruker fra før, og har ikke peil på dette.

Finnes det ikke en linse jeg kan bruke når det passer meg, og når jeg ikke bruker den,kan den ligge i en eske eller noe?

Hr brune øyne, vil ha blå nå :-)

Noen tips?

Har forøvrig fortsått at man bør få rett dimensjon av en optiker, før man går hen og kjøper slike linser.

Håper på svar.

lalala1365380457
Skrevet

linser bør ikke beholdes lengre enn en måned pga vanskelig å rense de godt nok pluss at de slites.

ta deg en tur til forskjellige optikere, de er veldig behjelpelig med å vise deg forskjellige linser og svare på spørsmål.

kan være vanskelig å få noen stor effekt om du ønsker lysere øyne enn du har nå, jeg har blå-grønne og fikk prøve blåe hos min optiker men det ble ikke så enormt stor effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...