Gjest Haifa Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hei, jeg skal kjøpe meg fargelinser, UTEN styrke, og lurer på hvilket merke jeg skal gå for? Er ikke interessert i en linse jeg må bytte ut hver måned. Er ikke linse-bruker fra før, og har ikke peil på dette. Finnes det ikke en linse jeg kan bruke når det passer meg, og når jeg ikke bruker den,kan den ligge i en eske eller noe? Hr brune øyne, vil ha blå nå :-) Noen tips? Har forøvrig fortsått at man bør få rett dimensjon av en optiker, før man går hen og kjøper slike linser. Håper på svar. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 linser bør ikke beholdes lengre enn en måned pga vanskelig å rense de godt nok pluss at de slites. ta deg en tur til forskjellige optikere, de er veldig behjelpelig med å vise deg forskjellige linser og svare på spørsmål. kan være vanskelig å få noen stor effekt om du ønsker lysere øyne enn du har nå, jeg har blå-grønne og fikk prøve blåe hos min optiker men det ble ikke så enormt stor effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.