Gå til innhold

Har du noengang skrevet kontaktannonse på vegne av noen?

Anbefalte innlegg

Gjest uten underskrift nå
Skrevet

Jeg vurderer skrive kontaktannonse på vegne av en av foreldrene mine.

Ønsker så gjerne at h*n skal finne seg en å leve sammen med.

Har noen her erfaring med å gjøre dette? Hvordan gikk det, da?

Gjest familieerfaring
Skrevet

Jeg er i familie med en kvinne som ble enke. Søsteren skrev kontaktannonse for henne, og da hun møtte en av mennene som skrev til henne ble hun raskt forlovet. Nå har de vært gift i over ti år og er veldig lykkelige! Vurderer å skrive kontaktannonse for en kamerat som er singel. Han jobber så mye og synes det er vanskelig å finne noen. Men han ønsker familie.

Skrevet

Du er sikker på at vedkommende vil det selv?

Jeg hadde tørnet om noen hadde skrevet en kontaktannonse på mine vegne uten å spørre meg først. Det hadde jeg tatt som et overgrep faktisk.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er i familie med en kvinne som ble enke. Søsteren skrev kontaktannonse for henne, og da hun møtte en av mennene som skrev til henne ble hun raskt forlovet. Nå har de vært gift i over ti år og er veldig lykkelige! Vurderer å skrive kontaktannonse for en kamerat som er singel. Han jobber så mye og synes det er vanskelig å finne noen. Men han ønsker familie.

Enig med lillemus i at man skriver ikke kontaktannonser for andre. Å foreslå det som en løsning, og være behjelpelig med utformingen hvis vedkommende vil, er noe annet. At resultatet kunne blitt bra hjelper ikke synes jeg. For de fleste ville det vært et overtramp av grensene deres. Jeg har single venner som ønsker seg familie, men skrive kontaktannonse for dem, ALDRI!

Gjest Zlatan
Skrevet

Selv vurderer jeg å skrive en kontaktannonse på vegne av samboeren min...

Skrevet

Da hadde jeg blitt forbannet hvis en av ungene mine hadde gjort det. Jeg vil helst finne mennene sjøl jeg.

Jeg tror ikke dattera mi hadde blitt noe særlig blid om jeg hadde funnet en mann til henne, selv om jeg kan fleipe om SDD.

Gjest Elextra
Skrevet

Haha, den var god! Hvorfor det?

Gjest Zlatan
Skrevet

Slik at hun kan være den som er utro, og får "skylda" for at forholdet sprakk.

Er lut lei'a!

Gjest Zlatan
Skrevet

Haha, den var god! Hvorfor det?

Er lut lei'a!

skorpionfisken
Skrevet

Men er han så tafatt at han må ha andre til å gjøre sånt for seg? Hvis han ikke har mer initiativ for å finne denne familien han ønsker seg så kan det da bare være.

mil1365380270
Skrevet

Er lut lei'a!

Spander på henne en sydentur med venninnene. Siden du betaler billetten, har hun råd til masse drinker, og kan være godfull hele tiden. Når hun vel har kommet ned, sender du en sms som sier du skal på dobbeldate med kompisen din, men at det er helt uskyldig. Hun blir sikkert litt usikker og deppa, også får du bare håpe hun gjør det samme, og sklir utpå. Virker ikke planen, har du i alle fall fått en friuke. Lykke til! :-)

Gjest saint
Skrevet

Er lut lei'a!

Hva er problemet med å si det direkte til henne? Bare si at du ikke orker mer på grunn av __fyll inn det som passer her__

Gjest fandenivold
Skrevet

Jeg skrev en kontakt annonse en gang, nå er jeg sammen emd fyren på første året. Han er flott, snill, grei, intelligent og har mange kvaliteter jeg har lett etter i mange år. Så det er verdt forsøkt.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg skrev en kontakt annonse en gang, nå er jeg sammen emd fyren på første året. Han er flott, snill, grei, intelligent og har mange kvaliteter jeg har lett etter i mange år. Så det er verdt forsøkt.

jeg har stor respekt for dem som tar skjeen i egen hånd og skriver kontaktannonser, eller gjør noe annet aktivt for å finne seg en å leve med. For de fleste av oss er det et grunnleggende ønske å ha en ved sin side.

Men man bør få ta initiativet selv, slik du gjorde.

Vh bugge.

Skrevet

Skrive kontaktannonse for andre? Hvorfor ikke heller la de styre det der selv - om de vil det selv..?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det kosta meg en formue å sende tilbake alle svara og bildene da noen luringer gjorde det med meg. Ikke at det var usant eller useriøst, men det var dårlig timing, da annonsen kom inn 4 mnd etter...

197 svar er nok.

Gjest Zlatan
Skrevet

Hva er problemet med å si det direkte til henne? Bare si at du ikke orker mer på grunn av __fyll inn det som passer her__

Det er ikke på grunn av fyll, som du skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...